سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: در رأی‌گیری که در فراکسیون فرهنگیان انجام شد حاضران در جلسه نظر خود را درباره وزارت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کردند.

جبار کوچکی نژاد 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  گفت: نشست فراکسیون فرهنگی مجلس ساعت ۶:۴۵ صبح امروز در محل کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که علاوه بر اعضای فراکسیون تعداد دیگری از نمایندگان حضور داشتند با حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش بحث وزارت آقای باغ‌گلی بر وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت: در این جلسه ابتدا وزیر پیشنهادی مطالب و برنامه‌های خود را مطرح کرد و پس از آن نمایندگان ۴۰ دقیقه به صورت موافق و مخالف مطالب خود را مطرح کردند. 

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در نهایت در رأی‌گیری که با کاغذ انجام شد از میان ۲۳ نفر نماینده‌ای که در جلسه حاضر بودند ۲۰ نفر با وزارت آقای باغ‌گلی بر وزارت آموزش و پرورش مخالفت خود را اعلام کردند و تنها سه نفر با وزرات وی موافق بودند و بدین ترتیب فراکسیون مخالفت خود را با وزارت آقای باغ‌گلی اعلام کرد.

کد خبر 622056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راحیل IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    13 4
    خدا خیرشان دهد هر وزیری تو آموزش و پرورش خواهان تغییر و تحول یعنی به هم ریختن همه چیز است بار ها این کار کردن و همه را گرفتار کردن
  • امیر IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    15 3
    خدایا شکر
  • راد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    19 6
    چراازوزیرقبلی انتقادنمیکردید که هیچ اقدامی نکرد اموزش تعطیل پرورش هم که مشخصه
  • خلیل IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    8 11
    سلام بیرون مجلس زنگ بزنند فورا نظرشان را عوض می کنند زیاد جدی نگیرید .
  • معصومه IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    16 9
    خدااااااااا شکرت ایشون اصلا صلاحیت وزیر شدن نداره و ای کاش خودش انصراف میداد این درست نیست هر کسی به خاطر رابطه به منصبی برسه نیومده کلی بی انگیزگی در اولیا و معلمان ایجاد کرده
  • محمد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    13 18
    ایکاش فراکسیون فرهنگیان مجلس این دفعه به نیروی جوان اعتماد کرده و طرح نو و برنامه های تحول گرای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را مورد تایید قرار می دادند تا مانند دهه های قبل شاهد در جا زدن سیستم آموزشی و پرورشی نمی شدند.