شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) همزمان با اولین نمایش جهانی‌ در لندن در جشنواره فیلم زوریخ هم نمایش داده می‌شود.

زمانی برای مردن نیست جیمز باند

به گزارش همشهری آنلاین، «زمانی برای مردن نیست» که بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن «جیمز باند» محسوب می شود نیز همزمان با آغاز نمایش جهانی در لندن در تاریخ ۲۸ سپتامبر در جشنواره فیلم زوریخ نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.  

کریستین یونکن مدیر هنری این جشنواره با اعلام خوشوقتی از اینکه مخاطبان این جشنواره از اولین افرادی خواهند بود که در دنیا به تماشای این فیلم می‌نشینند گفت ماه‌ها صرف وقت کردند تا بتوانند با مذاکره با یونیورسال این رویداد را رقم بزنند و پیش از این هرگز فیلمی از جیمز باند در بخش رقابتی یک جشنواره حضور نداشته است.

«زمانی برای مردن نیست» از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در بریتانیا و ایرلند در سینماها اکران می‌شود و از ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به سینماهای آمریکا راه می‌یابد.

این فیلم به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود و چندین بار تاریخ اکران آن به دلیل شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.  

«دنیل کریگ» در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو»، «آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از بازیگران فیلم هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

کد خبر 623146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha