مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

امروزه ساعت‌های هوشمند پیشرفته کارایی‌های بیشتر از نمایش ساعت به عهده دارند. اپل واچ ساعت هوشمند شرکت اپل، بسیاری از کارهایی که دستگاه‌های دیگر انجام نمی‌دهند، با آسان‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

وقتی ساعت تان را می بندید، لحظه به لحظه وضعیت سلامت جسمی تان را گزارش می دهد، و در تمرینات ورزشی یار و یاورتان است. اگر روزی تلفنتان را فراموش کردید، نگران نباشید زیرا اپل واچ به راحتی به آیفون شما متصل می شود و تمامی اعلان ها، ایمیل ها و تماس های شما را نمایش می دهد. شما  با وجود اپل واچ نگران انجام کارهای ضروری تان نباشید. اگر به محصولات آیفون علاقه دارید، می توانید قیمت مناسب گوشی اپل را در لیپک جستجو کنید.

اپل واچ، روشی هوشمندانه برای ساده‌تر کردن کارها

دوست همیشگی در تمرینات ورزشی

همراهی یک دوست خوب هنگام ورزش کردن، انگیزه خوبی برای مداومت در تمرینات به وجود می آورد. اپل واچ  یک دوست همیشگی در تمرینات ورزشی تان است، زیرا  تمام وضعیت حرکتی شما در ورزش هایی مثل شنا، دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی را  ردیابی کرده و تمام دقیقه ها، مسافت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب تان را به شما اعلام می کند، هدف از این برنامه، کاهش دشواری برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل است. خوشبختانه اپل واچ ضد آب است و می توانید با خیال راحت با آن  شنا کنید، و  تا ۵۰ متر زیر آب دوام می آورد، اما نباید با آن دوش بگیرید زیرا مواد شوینده، به آن  آسیب می زنند. بهترین سری اپل واچ از نظر ردیابی تمرینات ورزشی، سری ۳ است، البته این ویژگی ها در سری ۵ و ۶ اپل واچ نیز گنجانده شده است.

نظارت بر وضعیت ضربان قلب و فشار خون

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، آگاهی از وضعیت بدن تان می تواند شما را از بیماری های جدی نجات دهد. برنامه ضربان قلب اپل واچ، وضعیت ضربان قلب تان را اعلام می کند و در صورت بی نظمی ضربان قلب، به شما هشدار می دهد. اگر ضربان قلب تان به مدت حداقل ۱۰ دقیقه زیر میزان تعیین شده، ثابت باقی بماند، اپل واچ، شما را از آن آگاه می کند، همچنین اپل واچ می تواند سطح اکسیژن خون شما را تشخیص می دهد و فشار خون شما را اندازه گیری کند. اپل واچ شما را از وضعیت قاعدگی تان مطلع می کند و به کمک اپل واچ می توانید وضعیت قاعدگی تان را ردیابی کنید،  قیمت اپل واچ در بازار، یکی از دغدغه های مردم برای خرید آن است برای بررسی قیمت های دقیق بازار به وبسایت های معتبری مثل لیپک مراجعه کنید.

اپل واچ، روشی هوشمندانه برای ساده‌تر کردن کارها

تشخیص وضعیت سقوط

اگر کوهنورد هستید این برنامه مناسب شماست . چنانچه از ارتفاعی سقوط کنید و به مدت یک دقیقه بی حرکت باشید، اپل واچ تشخیص می دهد و به صورت اتوماتیک با اورژانس تماس می گیرد. در تنظیمات اپل واچ این امکان، برای افرادی بالای ۵۵ سال، به صورت خودکار فعال می شود.

شنیدن موسیقی در اپل واچ

شما در برنامه Apple Music  می توانید لیستی از موسیقی های دلخواهتان را گوش دهید.  برای شنیدن موسیقی یا پادکست، نیازی به آیفون ندارید می توانید با استفاده از وای فای یا موبایل دیتا به پادکست یا موسیقی اپل متصل شوید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.چنانچه به دنبال هندزدی فری هستید، حتما از هندزی فری اصل استفاده کنید، خرید هندزفری اصل به شما در طولانی مدت کمک می کند.

اپل واچ، روشی هوشمندانه برای ساده‌تر کردن کارها

تشویق اپل واچ به شستشوی صحیح دست

هنگامی که دستان خود را می شویید، اپل واچ تشخیص می دهد و شما را تشویق می کند که وقتی وارد خانه می شوید، آن ها را کامل بشویید، اپل واچ شما را راهنمایی می کند تا به مدت ۲۰ ثانیه به صورت کامل دستانتان را بشویید.

ردیابی روند خواب با اپل واچ

با اپل واچ  وضعیت خوابتان را ردیابی کنید. شما از این طریق می توانید برنامه  خواب روزانه یا هفتگی خود را تنظیم کنید، اپل واچ، وضعیت خواب تان را در ۱۴ روز گذشته به شما گزارش می دهد. برنامه Wind Down هر آن چیزی که حواس تان را در طول شب پرت کند، از شما دور می کند و خواب راحتی برای تان به وجود می آورد. این ویژگی در تنظیم یک برنامه هدفمند برای خواب کمک می کند. اطلاعاتی که اپل واچ در طول شب دریافت کرده، در برنامه Apple Health  می توانید مشاهده کنید و آمارهایی از وضعیت بسته یا باز بودن چشمتان یا کیفیت خوابتان به شما گزارش می دهد و در ادامه راهکارهایی را در جهت خواب بهتر به شما پیشنهاد می دهد.

کیف پول اپل واچ

کیف پول و آیفون تان را جا گذاشتید؟ نگران نباشید، اپل واچ کار شما را راه می اندازد. به دکمه کناری اپل واچ ضربه بزنید تا با Apple Pay پرداخت کنید.  با این برنامه به راحتی می توانید پرداختی ایمن و ساده داشته باشید. این ویژگی امنیت بیشتری دارد زیرا نگرانی از سرقت، تقلب در کارت اعتباری و غیره را به حداقل می رساند.

با اپل واچ گم نمی شوید

GPS اپل واچ یک مسیریاب مطمئن است، تمام مسیرهای دوچرخه سواری، پیاده روی و رانندگی را به شما گزارش می دهد، فقط وقتی که می خواهید به خیابانی وارد شوید یک ضربه به اپل واچ بزنید. اپل واچ نقشه کلی مسیر را به شما نمایش می دهد و جاده هایی که برای دوچرخه سواری یا پیاده روی مناسب است، به شما گزارش می دهد

کد خبر 623517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha