استاندار تهران از آمادگی نیروی انتظامی برای اسکوت ماشین های انتقال واکسن خبر داد

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص تامین امنیت انتقال واکسن ها و وجود مواردی از سرقت واکسن ها گفت: نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرده است که برای انتقال واکسن ها به هر یک از مراکز تجمیعی اسکورت لازم را قرار خواهد داد و در مورد سرقت واکسن نیز یکی دو مورد کوچک خیلی زود شناسایی و برخورد لازم انجام شد. امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر از روز پنجشنبه در استان تهران بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دز واکسن به صورت روزانه تزریق شود.

وی گفت: هر استانی هر میزان ظرفیت تزریق واکسن داشته باشد واکسن در اختیارش گذاشته خواهد شد در همین راستا مراکز ۱۳۵ گانه تزریق واکسن در تهران از روز چهارشنبه به صورت دو شیفت کار خواهند کرد و برای تامین نیروی انسانی این مراکز ۲ هزار و ۱۵۰ نفر نیروی بسیج، ۶۵۰ نفر داوطلب هلال احمر و ۳۰۰ نفر توسط مدیریت بحران شهرداری تهران تامین خواهند شد.

استاندار تهران اعلام کرد: برای پاساژها باید تمهیداتی اندیشیده شود که مغازه‌های درون پاساژ به صورت شیفت بندی کار کنند و به این ترتیب هم کسب و کار وجود داشته باشد و توامان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز انجام شود.

کد خبر 625145

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha