معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر وجود آرامش و صلح در منطقه، گفت: ما با هر گونه تغییر در مرزهای منطقه مخالف هستیم و حضور ما در مرزهای کشورمان برای نمایش اقتدار ملت ایران است.

ارتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سردار مهدی ربانی روز پنج شنبه در دیدار با کارکنان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص مستقر در مناطق مرزی شمال غرب کشور، افزود: ما به دنبال تغییر ژئوپلتیک منطقه نیستیم اما اجازه هم نمی‌دهیم از این فضای دوستی برای پایگاه رژیم غاصب صهیونیست استفاده شود.

وی اولویت جمهوری اسلامی ایران را حسن همجواری و ارتباط مناسب با کشورهای همسایه اعلام و اضافه کرد: کشورهای منطقه می توانند با همکاری و تعامل سازنده با یکدیگر منطقه را به سوی آرامش و اقتدار رهنمون سازند.

سردار ربانی ادامه داد: اهداف دشمنان اسلام در این منطقه در رصد کامل اطلاعاتی سربازان اسلام است.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز اعلام کرد: رزمایش فاتحان خیبر با حضور تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش، فردا ( جمعه ۹ مهر ماه ) در منطقه شمال غرب کشور آغاز می شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: رزمایش " فاتحان خیبر"  با حضور یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بال‌گردهای هوانیروز با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود.

کد خبر 629702

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha