با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد.

عیسی زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیوع کرونا از اسفند ۹۸، بسیاری از فعالیت‌ها را مجازی و آنلاین کرد. در ماه‌های گذشته هم اگرچه روند واکسیناسیون سرعت گرفته اما همچنان آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها به‌صورت آنلاین دنبال می‌شود تا زمانی که واکسیناسیون تعداد بیشتری از افراد جامعه را شامل شود.

در ابتدای مجازی شدن فرآیندهای آموزشی و اداری که اپراتورها و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی، انتظار آن حجم بالای مراجعه کاربران را نداشتند، کیفیت و سرعت اینترنت دچار اختلال بود و البته با گذشت زمان، ظرفیت‌های ارتباطی افزایش یافت. اکنون با آغاز سال جدید تحصیلی، به نظر می‌رسد باز هم کیفیت اینترنت دستخوش تغییراتی شده و کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

در این راستا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.

بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 630397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha