سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با امارت در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

اسکوچیچ

به همشهری‌آنلاین، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در امارات و دیر رسیدن بازیکنان لژیونر تیم ملی به این اردو اظهار کرد: بازی نخست ما در هر اردو اهمیت بالایی دارد، زیرا بازیکنان با شرایط مختلفی به اردوی می‌رسند. در اردوی قبلی برای بازی با سوریه نیز همین اتفاق افتاد و شرایط مشابهی داشتیم و لژیونرهای ما ۲ روز قبل از بازی به اردو رسیدند. موضوع دیگری که کار ما را دشوار می‌کند این است که لیگ‌های خارجی که برخی از بازیکنان ما در آن شاغل هستند شروع شده، اما لیگ ایران هنوز شروع نشده است. چالش دیگر این است که ساعت بیولوژیک بازیکنان به هم می‌ریزد، زیرا از نقاط مختلف جهان به تیم ملی اضافه می‌شوند و از طرف دیگر آب و هوای امارات کار را برای ما سخت کرده است. ما مشکلات زیادی داریم، اما هیچ کدام از آن‌ها را بهانه نمی‌کنیم.  

اسکوچیچ در ادامه گفت: از نظر امکاناتی شرایط مناسبی داریم، اما آب و هوای این کشور خوب نیست. خودم ۳ سال در لیگ امارات بازی کردم و می‌دانم که بازی در این کشور چقدر سخت است. با این حال دستورالعمل‌های لازم را انجام دادیم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

اسکوچیچ درباره حریف روز پنجشنبه تیم ملی ایران گفت: امارات تیم خوب و بااستعدادی است. آن‌ها به خوبی می‌دانند که چگونه باید بازی کنند. اگر به آن‌ها فرصت بدهیم، برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. امارات چند بازیکن خیلی خوب دارد ۲ بازیکن برزیلی الاصل در این تیم حضور دارند که در بخش هجومی کمک زیادی می‌کنند. مانند بقیه تیم‌ها به تیم ملی امارات هم احترام می‌گذاریم، اما تمرکزمان را روی این نکته می‌گذاریم که خودمان باید چگونه بازی کنیم.

کد خبر 630513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha