رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به غیر حضوری بودن بیشتر مراکز آموزشی هموطنان می‌توانند با توجه به ترافیک سنگین جاده‌ها، بازگشت خود را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه‌ریزی کنند.

ترافیک جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در مسیرهای مواصلاتی کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) از میدان امیرکبیرتا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او ادامه داد: ترافیک در مسیر جاده چالوس (شمال به جنوب) ورودی شهر مرزن آباد و حدفاصل دوآب تا هزارچم و محدوده های ولی آباد و سیاه بیشه سنگین است.  

سرهنگ شیرانی گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده های امامزاده شاه زید، بایجان، شاهاندشت و آب اسک سنگین است. ترافیک در آزادراه رشت - قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و رودبار نیز سنگین گزارش شده است. تردد در محور فیروزکوه محدوده پل سفید  نیمه سنگین گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی گفت:  در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

او به مردم توصیه کرد: با توجه به پایان یافتن تعطیلات همزمانی سفرهای برگشت هموطنان باعث افزایش حجم ترافیک در برخی از جاده ها گردیده است. ظرفیت عبوری جاده ها محدود است و در این شرایط به سرعت اشباع می گردد. رانندگان عزیزی که در این زمان قصد بازگشت دارند می بایست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و به حقوق سایر رانندگان احترام بگذارند. صرفا در سمت و مسیر مجاز حرکت نمایند و از تجاوز و انحراف به مسیر مقابل که باعث بروز حادثه و کاهش ایمنی تردد می شود خودداری کنند.  

سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به غیر حضوری بودن اکثر مراکز آموزشی هموطنان می توانند با توجه به ترافیک سنگین جاده ها بازگشت خود را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه ریزی کنند.

کد خبر 630877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha