همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر دومین پنجشنبه ماه مبارک رمضان را به دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم منطقه شرق تهران اختصاص داد

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد با حضور در دانشگاه علم و صنعت با شماری از مردم شرق تهران دیدار و گفتگو، و به طرح ها، پیشنهادها و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

رئیس جمهور در این دیدار رو در رو، با قشرهای مختلف مردم شرق تهران از جمله جانبازان، جوانان، مهندسان، تولیدکنندگان، بانوان و فرهنگیان گفتگو کرد.

حمایت از طرح اشتغال زایی، مساعدت برای فعالیت‌های پژوهشی در زمینه بیوتکنولوژی، حمایت از سرمایه گذاری در عرصه هوافضا، مساعدت برای تجهیز بیمارستان آرش به منظور تبدیل آن به بیمارستان جامع بانوان و برخی مشکلات شخصی و نیز شکایت از شهرداری‌ها، از جمله موارد مطرح شده ازجانب ملاقات کنندگان بود که رئیس جمهور دستورهای لازم را برای رسیدگی و پیگیری صادر کرد.

در این دیدار همچنین دو نفر از جانبازان به نمایندگی از جانبازان قطع نخاع، مشکلات و درخواست‌های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند و ساخت مرکز جامع توانبخشی را برای جانبازان قطع نخاع خواستار شدند که آقای احمدی نژاد بلافاصله با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس گرفت و دستورهای لازم را برای تجهیز یکی از مراکز موجود و اختصاص آن به جانبازان قطع نخاع صادر کرد.

همزمان با دیدار رئیس جمهور، جمعی از مشاوران و معاونان وی نیز با شمار دیگری از مردم این منطقه دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

احمدی نژاد پنجشنبه هفته گذشته نیز با جمعی از مردم شهرستان ری دیدار چهره به چهره داشت.

کد خبر 63093

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز