به گزارش همشهری آنلاین، محمد فرجود همچنین از آمادگی کامل و همکاری نزدیک این سازمان با ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران در راستای توسعه واکسیناسیون کووید- ۱۹ و آمادهسازی سامانه «تهران من» در این رابطه خبر داد و افزود:یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد امکان ارزیابی و نظرسنجی درباره مراکز واکسیناسیون تحت پوشش ستاد کرونای شهرداری تهران است که در قالب فرمهای الکترونیک و بر بستر تلفن همراه از سوی ارزیابان و عموم مردم انجام میشود.
او برقراری زیرساخت ارتباطی و تجهیز مراکز واکسیناسیون را یکی دیگر از سرفصلهای اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: ارتقاء و بهروزرسانی تجهیزات رادیویی مراکز واکسیناسیون، بهینهسازی شبکه ارتباطی و فراهمسازی ارتباط اینترنت و اینترانت از طریق شبکه فیبرنوری و همچنین تامین و راهاندازی تجهیزات سختافزاری برای مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار از جمله اقداماتی بود که در کمترین زمان ممکن انجام شد تا مراکز واکسیناسیون به سرعت وارد مدار شوند و ارایه خدماتشان به شهروندان آغاز شود.
به گفته فرجود، راه اندازی امکان درخواست واکسیناسیون کرونا در منزل برای اقشار خاص، مشاوره و اطلاعرسانی کرونا در مرکز تماس (میز خدمت) سرشماره ۱۳۷ با قابلیت پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از برنامههای در دست اقدام است.
او به ظرفیت سامانه «تهران من» با حدود ۳.۵ میلیون کاربر اشاره کرد و افزود: اپلیکیشن «تهران من» در چند مرحله اقدام به اطلاعرسانی به شهروندان کرده و ظرفیتهای این سامانه در حوزههای اطلاعرسانی، ارائه گزارشهای تحلیلی و نیز آموزش به شهروندان آماده خدمت به ستاد کرونا است؛ همچنین اطلاعات مرکز واکسیناسیون بر روی نقشه شهر تهران بارگذاری شده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در راستای استفاده از ظرفیت داوطلبان در ارائه خدمات به شهروندان و شهر، سازمان فاوای شهرداری تهران در حال راهاندازی سامانهای جامع با هدف مدیریت فعالیتهای داوطلبانه و ارتباط با داوطلبان در حوزههای مختلف است که با اولویت تعامل با داوطلبان در حوزه خدماتدهی کرونا، به زودی راهاندازی میشود.
نظر شما