مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از آمادگی مترو برای خدمات رسانی به تماشاگران بازی ایران با کره شمالی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در تاریخ 24 مهرماه خبرداد.

مهندس ربیعی گفت: مذاکراتی با مسئولان استادیوم آزادی تهران برای بهره برداری از ایستگاه ورزشگاه آزادی مترو صورت گرفته که امیدواریم این ایستگاه در 24 مهرماه عملا به بهره برداری برسد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی گفت: مترو تهران برای خدمات رسانی به تماشاگران مسابقات ورزشی در روزها تعطیل هیچ مشکلی ندارد و از مدت‌ها پیش آمادگی خود را برای خدمات‌رسانی به این مسافران اعلام کرده است و براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته پیشنهاد داده‌ایم تا در 24 مهرماه از طریق این ایستگاه به تماشاگران فوتبال خدمات رسانی کنیم.

وی با بیان این که راه‌ها دسترسی از ایستگاه مترو تا استادیوم آزادی آماده است اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این ایستگاه و جابه جایی تماشاگران فوتبال به وسیله مترو باید هماهنگی‌های نهایی با مسئولان ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی و شورای تامین استان صورت گیرد تا مشکلی برای مترو و مسافران پیش نیاید.

مهندس ربیعی همچنین در مورد ایجاد دسترسی به ایستگاه ورزشگاه آزادی برای ساکنان منطقه 22 و 21 گفت: در صورت ایجاد دسترسی‌ها لازم ساکنین منطقه 22 و 21 نیز می‌توانند از این ایستگاه استفاده کنند و وارد شبکه مترو شوند که در این راستا اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 22 اقداماتی را برای ایجاد دسترسی به ایستگاه مترو استادیوم آزادی آغاز کرده تا شهروندان ساکن این منطقه بتوانند با تاکسی، اتوبوس یا وسیله شخصی خود را به مترو برسانند که امیدواریم این امر تا پایان سال محقق شود.

وی همچنین در مورد وضعیت دسترسی منطقه 21 که در ضلع جنوبی ورزشگاه واقع شده، تصریح کرد: برای ایجاد دسترسی منطقه 21 به ایستگاه مترو باید یک پل روگذر یا زیر گذر در سطح اتوبان ایجاد شود که این طرح نیز در اولویت قرار گرفته تا با ایجاد دسترسی‌های لازم و ورود واگن‌های جدید به خط 5 بتوانیم نهایت استفاده را از این ایستگاه ببریم.

کد خبر 63225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز