چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

محمد مایلی‌کهن پس از پایان جلسه دادگاه تجدیدنظر خود در پی شکایت علی دایی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا حرف‌های تندی به زبان آورد.

مایلی‌کهن پیرامون سرمربی تیم‌ملی ایران گفت: «حالا نمی‌دانم چه شده که کسی که عاشق گرفتن امتیاز شهروندی از آمریکاست را سرمربی تیم‌ملی کشور می‌کنند و صدای کسی هم درنمی‌آید و هیچ مسئول ورزشی و غیرورزشی نمی‌تواند به این مورد اعتراض کند.»

وی اما انتقادات خود را متوجه سرمربی پرسپولیس هم می‌کند و می‌گوید: «از آن طرف چه اتفاقی افتاده است که دوباره یک فردی را که نه دارای شناسنامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت بوده و نه مربی‌ بوده است را از آن طرف دنیا و بعد از 30 سال وارد مملکت می‌کنند و بیشترین مبلغ قرارداد را نیز به او پرداخت می‌کنند و یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران را در اختیارش قرار داده و بالاترین درجه را به او می‌دهند.»

مایلی‌کهن تاکید کرد: «واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. آیا دیپلماسی ورزشی در کشور در حال انجام است؟ یکی از آقایان دیگر چون اقامت کانادا را دارد، 3 سال تا 3 سال و نیم پس از المپیک به کانادا می‌رود و در آستانه المپیک به عنوان مدیر فنی یا سرمربی به المپیک می‌رود. ظاهرا اتفاقاتی در این مملکت افتاده است. اگر اتفاقی افتاده بگویید تا همه در جریان باشند.»

وی مدعی شد: «فردی که قبلاً رئیس فدراسیون بوده و خودش از آدم‌هایی است که بدعت دخالت غیر اصولی در روند داوری فوتبال را گذاشته است و می‌آمده از طریق چند داور نتایج یک مسابقه خاص را تغییر می‌داده است و حتی با صراحت نیز پیش از مسابقه تیم برنده را به داوران می‌گفته  الان همان  داد و فریاد می‌کند و یک صحنه داوری را در تمام شبکه‌های تلویزیونی به جنجالی بزرگ تبدیل کرده است. ایشان داورانی داشته که به آنها دستور می‌داده که حتماً این بازی باید اینگونه به پایان برسد.

حالا چگونه است که این فرد برای یک پنالتی که مشخص است عمدی هم نبوده جار و جنجال به راه انداخته است، در صورتی که وقتی این فرد از فدراسیون فوتبال می‌رود داورانی هم که با او کار می‌کرده‌اند داوری را می‌بوسند و از مجموعه فوتبال بیرون می‌روند.»

وی در ادامه با اشاره به دادگاه تجدیدنظر خود به ایسنا گفت: «بلافاصله بعد از جلسه نیز اعلام کردند که من محکوم هستم. چیزی که ما دیده‌ایم این است که پس از حضور شاکی و متهم و ارائه اظهارات در یک فرصت مناسب و فرجه زمانی، رأی اعلام و صادر می‌شود اما در این جلسه رسماً اعلام کردند که مایلی‌کهن محکوم است و بعد اعلام کردند اگر وثیقه‌ای داری بگذار اما من گفتم به هر رأیی که دادگاه بدهد تمکین می‌کنم. اگر قرار است بازداشت هم شوم به دادگاه تمکین می‌کنم. گفتند که از شما قبول می‌کنیم که خود شما ضامن خودتان باشید و من نپذیرفتم. چرا که در خلوت خودم، خودم را بهتر از هر کسی می‌شناسم و براین اساس ضامن خودم نمی‌شوم.» 

وی افزود: «در دادگاه گفتم که اگر قانون هر تصمیمی‌بگیرد به آن احترام می‌گذارم که آقای قاضی گفت جلسه بعد نیز باید بیایید که من نپذیرفتم و خطاب به قاضی گفتم که شاکی که قرار بود بنا به دستور شما در این جلسه حضور داشته باشد، حضور پیدا نکرده است و عنوان می‌کنید که او دیروز آمده است. اگر قرار بوده آشتی به وجود بیاید باید این موضوع دو طرفه باشد و در همان جلسه 30 مرداد می‌توانست رأی صادر شود.» مایلی‌کهن تاکید کرد: «اگر من محکوم هستم طبعاً باید امروز من را بازداشت می‌کردند.»

کد خبر 63608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز