مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

بارش برف جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ گزارش‌ها حاکی از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور است. به طوری که به جز ترافیک پرحجم اما روان که در آزادراه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران در محدوده پل کلاک گزارش شده، در دیگر محورها حجم ترافیک نیز عادی است.  

وی اضافه کرد:‌ ۲ محور شهداد - نهبندان و خرم‌آباد - پلدختر نیز همچنان و تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.  

شیرانی درباره وضعیت جوی در جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر برف و باران در برخی از محورهای استان های قزوین، البرز، مازندران، تهران و مرکزی گزارش شده است. از این رو لازم است رانندگان حتما تجهیزات مربوط به رانندگی در شرایط برفی نظیر زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود:‌ همچنین در برخی از محورهای استان‌های گیلان، زنجان، همدان، قم، سمنان، اصفهان، یزد و کرمان بارش باران گزارش شده است.  

وی به رانندگان توصیه کرد اولا تا جایی که ممکن است از انجام سفرهای غیرضروری در شرایط جوی فعلی پرهیز کنند و اگر مجبور به سفر هستند، حتما حین رانندگی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبر 636120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha