چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
۰ نفر

سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار برگشت تیمش با پاری سن ژرمن به تمجید از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت و اظهار داشت کارهایی که آن‌ها انجام داده‌اند، تکرار نخواهد شد.

لیونل مسی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک،  پپ گوادیولا در مورد دیدار برابر پی‌اس‌جی و نبرد با مسی گفت:فکر می‌کنم هر فصل شرایط برای راه‌یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سخت‌تر می‌شود. حریفان، مربیان و بازیکنان قوی و قویتر می شوند. فردا ما فرصتی برای صعود داریم و اگر این کار را انجام دهیم برای باشگاه و بازیکنان بسیار خوب است.

وی بیان کرد:مهار مسی خیلی سخت است زیرا او کارهایی انجام می‌دهد که هر کس قادر به انجام آن نیست. من نمی‌توانم بگویم که مسی چه کار خواهد کرد. آنها نیمار، امباپه و دی‌ماریا را هم دارند که می توانند به تنهایی برای هر تیمی در سراسر جهان ستاره باشند اما حالا هر چهار بازیکن در یک تیم هستند. فکر می کنم کاری که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام دادند منحصر به فرد است بنابراین تصور نمی کنم که این موضوع دوباره تکرار شود. "

سرمربی سیتی در حالی به تمجید از مسی پرداخته که این بازیکن در بازی رفت با ضربه فنی دروازه تیمش را باز کرد و نخستین گُل خود را با پیراهن پاری سن‌ژرمن به ثمر رساند.
 

کد خبر 639248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha