بارسلونا این روزها تیمی است که گل نمی‌زند، گل هم نمی‌خورد.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا امشب با ژاوی برای سومین‌بار در همه رقابت‌ها و دومین‌بار در لیگ به میدان می‌رود. هر دو تجربه سرمربیگری ژاوی در بارسا در نوکمپ بود و تیم او تنها یک‌بار توسط ممفیس از روی نقطه پنالتی به گل رسید و یک‌بار هم در بازی با بنفیکا به دیرک دروازه حریف کوبید.

سرمربی اسپانیایی سابق السد در هر دو ‌بازی شانس آورد که بد نباخت. تعداد شوت‌های اسپانیول به سمت دروازه تراشتگن دورقمی بود و بنفیکا هم یک گل زد که کمک‌داور ویدئویی تشخیص داد قبل از ارسال از خط رد شده و یک موقعیت صددرصد عجیب هم صفروویچ در دقیقه ۹۴ برای بنفیکا از دست داد، درحالی‌که این مهاجم دروازه‌بان را هم دریبل سرپا داده بود. حالا در این بازی سخت خارج از خانه کم‌کم باید نشانه‌هایی از تغییر سرمربی مشخص شود. یکی از خبرنگاران اسپانیایی تفاوت بین بارسای ژاوی با بارسای کومان را در این دانسته بود که ممفیس برای کومان پنالتی خراب کرده بود و برای ژاوی آن را به گل تبدیل کرد. بارسای ژاوی حداقل خوبی‌اش این است که گل نمی‌خورد.

ویارئال هم از شوک شکست خانگی مقابل منچستریونایتد بدون سرمربی به این بازی می‌آید. در همین ورزشگاه بود که رونالدو گل اول و سانچو گل دوم من‌یونایتد را وارد دروازه زیردریایی‌ها کردند. ویارئال فصل قبل قهرمان لیگ اروپا شده و در این فصل هم احتمالا از گروه خود در لیگ قهرمانان راهی مرحله حذفی می‌شود و برای صعود شانسی به‌مراتب بیش از بارسلونایی دارد که در هفته آخر باید در خانه بایرن‌مونیخ به میدان برود و پیروز شود. اونای امری با اینکه متخصص لیگ اروپاست و ۴‌بار با سویا و ویارئال این جام را فتح کرده و یک‌بار در فینال با آرسنال شکست خورده، استاد شکست خوردن از بارسا هم هست. او در ۲۷ رویارویی با تیم کاتالونی، ۱۹ بار باخته و تنها ۲‌بار برده و ۶ بار هم مساوی کرده. او سرمربی همان پاری‌سن‌ژرمنی بود که بازی برده ۴ بر صفر در دیدار رفت را در بازی برگشت ۶ بر یک باخت. ویارئال از فصل ۰۸-۲۰۰۷ تاکنون نتوانسته در خانه مقابل بارسلونا پیروز شود؛ ۱۴‌بازی، ۵‌تساوی و ۹‌باخت.

کد خبر 639667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha