یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

نمایندگان مجلس به یوسف نوری، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.

یوسف نوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صلاحیت و برنامه‌های یوسف نوری گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرش صبح امروز یکشنبه (۷ آذرماه ۱۴۰۰) در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

نهایتا وکلای ملت در این نشست با استماع نظرات موافقان و مخالفان این گزینه پیشنهادی دولت، برنامه‌های وی را تایید و به او برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.

 نوری در دفاع از برنامه‌های خود در نشست امروز گفته بود: اگر به پیشرفت کشور اهمیت می دهیم باید بدانیم که سرمایه پیشرفت این کشور در آموزش و پرورش فراهم می شود؛ این توسعه است که باید در خدمت تربیت انسان قرار گیرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین عنوان کرده بود که زمانی می توانیم آموزش و پرورش را به مدرسه تربیتی سلیمانی تبدیل کنیم که از تفرقه و تشتت بپرهیزیم؛ دولت و مجلس باید برای پشتیبانی مالی از آموزش و پرورش تدبیر کنند. امروز برای تحول در نظام آموزشی و بازسازی منزلت معلم بیش از همه چیز نیازمند همگرایی دولت و مجلس هستیم.

نوری با بیان اینکه شورای عالی آموزش و پرورش به‌عنوان نهاد سیاست‌گذار نیازمند تحول جدی است، عنوان کرده بود: این شورا باید به صورت مستمر وضعیت تحول در آموزش و پرورش را رصد کند، اما همگان دیدیم که در ۱۰ سال گذشته وظایف محوله به این شورا در راستای اجرای سند تحول بسیار کند و در مواردی با سوءتدبیر همراه بود.

کد خبر 639899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha