جمعه ۵ مهر ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 87 از روز دوشنبه 8 مهر خبر داد.

دکترابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور حدود 53 هزار داوطلب پذیرفته خواهند شد، اظهار کرد: جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 87 فردا از طریق ویژه‌نامه پیک سنجش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر ظرفیت در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ایجاد شده است، اظهار کرد: البته ظرفیت‌هایی نیز در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌های سراسری ایجاد شده است.

پذیرش حدود 200 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه‌های تهران

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگا‌ه‌های تهران، اظهار کرد: حدود 200 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت در این دانشگاه‌ها پذیرفته خواهند شد.


امکان انتخاب 50 کد رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت

وی با بیان اینکه انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت در روزهای دوشنبه 8 و سه‌شنبه 9 مهرماه انجام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت تنها می‌توانند نسبت به انتخاب 50 کد رشته اقدام کنند.

امکان انتخاب رشته برای غیرمجازین کنکور فراهم شد

دکتر خدایی با بیان اینکه در صورت قبولی داوطلب در کد رشته‌های انتخابی مرحله تکمیل ظرفیت، قبولی قبلی وی لغو خواهد شد، اظهار کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت امکان انتخاب رشته برای غیرمجازین کنکور در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و دوره‌های نیمه‌حضوری و مجازی فراهم شده است.

معاون سازمان سنجش در خاتمه تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه ویژه‌نامه منتشر شده سازمان سنجش و با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به انتخاب رشته اینترنتی خود در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

کد خبر 64361

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز