تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دادن تیم دسته اولی ویستا توربین به جمع ۱۶ تیم مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

پرسپولیس ویستا توربین

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی اش به مصاف حریف ناشناخته خود رفت و در نیمه اول نتوانست به گلی دست یابد. در نیمه دوم گل محمدی با آوردن میلاد سرلک و علی نعمتی تغییراتی را در ترکیبش بوجود آورد. در دقیقه ۶۴ ارسال احسان پهلوان از سمت چپ با ضربه سر محمد شریفی به گل اول قرمز پوشان بدل شد. در دقیقه ۶۶نفوذ عیسی آل کثیر از سمت چپ و پاس عرضی او به سیامک نعمتی رسید تا با ضربه ای دقیق گل دوم پرسپولیس رقم بخورد.

اما این پایان کار نبود ودر دقیقه ۸۰ میلاد سرلک در میان مدافعان و دروازه بان ویستا قصد بازکردن دروازه حریف را داشت که درنهایت توپ روی خط دروازه به عیسی آل کثیر رسید و این بازیکن دروازه خالی را بازکرد تا نتیجه سه بر صفر شود.

در دقایق پایانی هم علی شجاعی با شلیکی زیبا  در دقیقه ۹۳ برای چهارمین بار دروازه حریف را بازکرد تا این تیم با انگیزه بیشتری  در اندیشه بازی روز جمعه با ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر باشد.  با صعود پرسپولیس باید در انتظار قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی باشیم و با توجه به صعود اکثر تیم های لیگ برتری باید شاهد بازی های هیجان انگیز تری در این مرحله باشیم. در این مرحله احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس هم در قرعه کشی وجود دارد.

جام حذفی |صعود پرسپولیس زیر باران گل پیروزی ۴گله سرخها برابر ویستا توربین

کد خبر 644584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha