شهردار تهران با حضور در محل حادثه برخورد دو قطار مترو گفت: برای حصول نتیجه قطعی علت حادثه باید کمیسیون سوانح تشکیل و همه موارد بررسی شود.

زاكاني در مترو چيتگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  علیرضا زاکانی، شهردار تهران، با حضور در محل حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شهرداری تهران چقدر برای درمان مصدومان حادثه متعهد است، گفت: همه این افراد بیمه‌اند و هیچ محدودیتی برای درمان آنها وجود ندارد.

وی افزود: خدا را شاکریم که این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و به طور کلی شش مصدوم در داخل واگن ها حضور داشته‌اند و تا کنون جمع مصدومان ۲۲ نفر بوده که تعداد زیادی از آنها به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۱ نفر به بیمارستان انتقال یافتند؛ ۲ نفر نیز وضعیتشان در حال حاضر ویژه است و ان‌شاءالله بهبود می‌یابند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه ۹ نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند، گفت: خط ۵ متروی تهران اکنون از گلشهر تا وردآورد فعالیت عادی دارد و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس هم برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده است تا خللی در رفت و آمد ایجاد نشود.

شهردار تهران درباره علت حادثه برخورد دو قطار اظهار داشت: همه صحبت هایی که تا الان شده گمانه‌زنی است و دلایل واضحی برای این قضیه وجود ندارد برای اینکه نتیجه قطعی حاصل شود باید در کمیسیون سوانح تشکیل شود و همه موارد مورد بررسی قرار گیرد.

زاکانی با اشاره به ابلاغ دستور خود برای تشکیل فوری کمیسیون سوانح جهت مشخص شدن دلایل این حادثه گفت: به هر حال فقر و عقب‌افتادگی‌ها در حوزه مترو مشخص است و نیاز به تجهیز و اورهال ناوگان حمل و نقل عمومی و رفع کمبودها داریم تا  با کارهای جدید بتوانیم مشکلات در این زمینه را جبران کنیم و شهروندان از خدمات در سطوح بالا بهره مند شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه ان‌شاالله به لطف خدا و با همکاری دولت و شورای اسلامی شهر تهران شرایط فرسوده‌ فعلی را با کار جهادی بهبود داده و مشکلات کنونی را برطرف کنیم افزود: از همه مسافرانی که دچار مصدومیت شدند و کسانی که با تاخیر مواجه شدند، پوزش می‌طلبیم و امیدواریم با تلاش همکاران در دوره جدید، کم کاری‌های گذشته را جبران کرده و دیگر شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

صبح امروز، دو رام قطار مترو در مسیر تهران گلشهر، در ایستگاه کرج با یکدیگر برخورد کردند. مسئولان و مدیران از ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شدند و علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 644916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha