دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: 4 نفر ‌بر اثر سیل و طوفان در بخش‌هایی از استان مازندران کشته شدند.

رمضان زاده، مدیر کل بازسازی و حوادث غیرمترقبه استان مازندران گفت: ساعت 20 دیشب 7 مهر طوفانی با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت و بارندگی شدید در شهرستان‌های شرق مازندران شامل جویبار، ‌نکا، ‌ساری، ‌بهشهر و گلوگاه رخ داد.

بارندگی شدید به آب‌گرفتگی منازل، ‌خیابان‌ها و جاری شدن سیل منجر شد و سه نفر در شهرستان نکا مفقود شدند و یک نفر در شهرستان ساری کشته شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی به خسارت‌های وارد شده در بخش تاسیسات برق‌، آب و جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ‌در بخش تاسیسات برق به سبب قطع درختان بالغ بر 500 میلیون تومان خسارت وارد شد.

مدیر کل بازسازی و حوادث غیرمترقبه استان مازندران درباره آخرین وضع این مناطق گفت‌: بلافاصله پس از آغاز سیل و آب گرفتگی، ‌مشکلات ایجاد شده در تاسیسات برق و آب برطرف شد و همه راه‌های ارتباطی این مناطق نیز هم اکنون باز است.

وی تخریب منازل مسکونی را از مشکلات اصلی این سیل خواند و در همین زمینه همکاری همه دستگاه‌های کشور را برای ترمیم سقف این منازل خواستار شد.

رمضان زاده افزود: برخی از آسیب دیدگان نیز در مساجد،‌ مراکز عمومی و چادرهای هلال احمر استقرار یافته‌اند.

وی در پایان با قدردانی از اطلاع رسانی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع این سیل گفت:‌ ساعت 13 روز گذشته 17 فرمانداری استان مازندران را از وقوع این حادثه باخبر کردیم.

کد خبر 64540

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز