یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

دنیای خودرو برای ایجاد یک تحول آماده است و خودروسازان در حال ساخت برخی از جالب‌ترین وسایل نقلیه در چند دهه اخیر هستند.

وولفگنگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، به لطف پیشرانه‌های الکتریکی و پیشرفت سریع فناوری باتری، تولیدکنندگان کوچک بیشتری وارد معرکه شده‌اند. جدیدترین خودروی منحصر به فرد شرکت وولفگنگ، بر خلاقیت‌های نوآورانه و طراحی پیشرفته تمرکز دارد.

طراحی جدید Thundertruck این کارخانه برداشتی منحصربه‌فرد از انقلاب سریع در حال توسعه کامیون‌ها و وانت‌های برقی را با ویژگی‌هایی که پیش‌تر در آنها ندیده‌ایم، نشان می‌دهد.

Thundertruck مفهوم یک کامیون برقی را با مفاهیم جالب اجرا شده در رندرهای سه بعدی زیبا که برداشتی بی‌نظیر از آینده آفرود را به ما نشان می‌دهد، به سطح جدیدی می‌برد.

ساخت یک وسیله نقلیه تولیدی بسیار دشوارتر از ارائه ایده‌های هیجان‌انگیز به‌عنوان یک پیشنهاد است. فقدان محدودیت در رندرها به طراحان اجازه می‌دهد تا ذهن خود را آزاد کنند و به ایده‌های بدون مانع فکر کنند.

هیولای ۶ چرخ یک خودروساز کوچک

به‌عنوان مثال توسعه‌دهنده برد برای Thundertruck را در نظر بگیرید که مجموعه‌ای از چرخ‌های اضافی است که به عقب Thundertruck متصل می‌شود. این ویژگی منحصر به فرد ۱۶۰ مایل برد را به این وسیله نقلیه می‌افزاید و مجموع مسافتی را که این کامیون با یک بار شارژ کامل باتری‌هایش می‌تواند بپیماید به ۵۶۰ مایل می‌رساند.

سایر ویژگی‌های منحصر به فرد شامل یک سایه‌بان خورشیدی عظیم است که به شارژ وانت شما در طول سفرهای طولانی کمک می‌کند. همچنین با سایه اضافی از سایبان کمپینگ را آسان و راحت می‌کند. این وانت تمام الکتریکی نشان می‌دهد که چگونه سازندگان وانت‌ها و کامیون‌های  آینده می‌توانند به لطف ساخت خودروهای الکتریکی خود، توانایی‌های بیشتری را به مشتریان ارائه دهند.

کد خبر 645778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha