وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است، بار دیگر خواستار توقف کل ساختار برنامه هسته‌ای ایران شد.

لاپید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در ادامه عجز و لابه‌های مقامات رژیم صهیونیستی به کشورهای غربی برای متوقف کردن مذاکرات هسته‌ای با ایران در وین، «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم مدعی خطر ایران برای تمام جهان شد.

لاپید امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: «مذاکرات درباره توافق هسته‌ای [ایران] امروز در وین در حال انجام است. در هفته آینده مصاحبه‌های من در ۲۵ روزنامه به ۱۵ زبان مختلف در سراسر جهان منتشر خواهد شد».

وی در راستای سیاه‌نمایی درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و سیاست ایران‌هراسی ادعا کرد: «بسیار مهم است که جهان بداند که ایران فقط مشکل اسرائیل نیست، برنامه هسته‌ای ایران باید متوقف شود».

وزیر خارجه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ادامه افزود: «این پیام به میلیون‌ها نفر در توکیو و سئول خواهد رسید. در نیویورک و استکهلم. در پکن، پاریس، رم و برلین. در بلگراد، پراگ، لیسبون، منامه و لندن. ما در همه سطوح کار می‌کنیم و این پیام را به هر زبانی ترجمه می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که همه‌جا خطر و معنای ایران هسته‌ای را درک کنند».

لاپید پیش از این نیز مدعی شده بود: «ما با توافقی که باعث نظارت واقعی روی برنامه هسته‌ای ایران نشود و همچنین باعث نظارت روی پول ایران و شبکه تروریستی ایران نشود، مخالف هستیم».

«اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم هم پیشتر در دیدار با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، درباره ایران و لزوم متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور صحبت کرده بود. 

در روزهای اخیر اظهارنظرهای مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران و مذاکرات وین تشدید شده است. دور هشتم مذاکرات قرار است عصر دوشنبه به وقت وین در هتل کوبورگ با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام  آغاز شود.

کد خبر 646282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    20 8
    رژیم جنایتکار صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده مانند سگهای ولگرد واق واق میکند همه مردم ودولت های جهان میدانند در هر جای دنیا ترور ویا جنایتی که صورت میگیرد دست پنهان وآشکار رژیم صهیونیستی در آن دخالت دارد مسئولین وکاربران کشور باید با تمام زبان دنیا جنایت وبمب های هسته ای این رژیم را به جهان معرفی کنند که دنیارا با فریبکاری دست انداخته است
  • ابراهیم IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    6 4
    بزرگترین خطر برای امنیت جهان خود اسرائیل هست .که با تربیت تروریست وترور ملتها خودش را زنده نگه داشته . اسراییل زیر سایه آمریکا چندین کلاهک هسته ای دارد اما سازمانهای مربوطه حتی آمار آنها را هم ندارند چه برسد به نظارت خطر بزرگ خود اسرائیل هست
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    4 3
    سلام این ٱراظل و اوباش حرامزاده کودک کش تروریسم بین المللی چقدر وقیح و بیشرمند که با تمام جنایات جنگی و غیراخلاقی مثل تامین سلاح تروریستهائی که آسیا را بخاک وخون کشیدند. و همینطور درمان تروریستهای زخمی. و اطلاعات نظامی دیگر کشورها را در اختیارداعش، النصره، طالبان، و.................. همچنین نپذیرفتن ان پی تی وداشتن بیشترین و بزرگترین زرادخانه اتمی و هزاران ترور و فساد و جنگ افروزی در خاور میانه. دیگر بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه روئــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی از ایران که حدأقل در تمام طول عمر این اشغالگران فلسطین این جرسومه های فساد و تباهی که حتی یهودیان از این صحیونیزم تنفر داشته و بیزاری می جویند اینگونه وقیحانه زرت پرت میکند؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این احمقها تمام مردم دنیا مثل خودشان احمق فرض کرده اند ای. خاکتان بر سر «البت خاک زراعت کاهو»
  • فرد باتدبیر US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 3
    من نمیدانم چراهمشهری کامنت های کسانی راپخش میکند که نمی توانند درست فکرکنند
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    دورود به تیم مذاکر کننده ایران
  • US ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 4
    شما جهودهای صهیونیست بیش از هفتاد ساله کشور مردم را غصب کردید و برای ماندگاری بیشتر با چند صد تا کلاهک اتمی زورکی مانده اید شماها یک پایگاه تروریست هستید نه یک کشور
  • سهیل IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 1
    اسحاق تو دیگه چرا؟ اول روزنامه سعودی را یادت رفت . بچه کشی رسم نامردان در تمامی دنیا است. بعد خودتونو نخود هر آشی می کنید. جلوی وزیر جنگ اسبق و بیسوادی خودتو بگیر تو روزنامه نمیخواد ترجمه کنی. صابون غیرتمندان ترک لر قشقائی بلوچ و .... ایران سربلند به تنتون نخورده. حرص نخور قتد خونت بالا میره باید انسولین آمریکائی بزنی.
  • یه آدم عادی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    اسرائیل بیا پایین