همشهری آنلاین: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتایج مرحله اول جایگزینی سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت،‌ اعلام کرد: افراد معرفی شده در فهرست جایگزین، در صورت تمایل به نام نویسی و آغاز دوره در رشته مربوطه موظف هستند، درخواست خود را به صورت کتبی و از طریق نمابر به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش خود اعلام کنند. 

با در نظر گرفتن سقف پذیرش در هر رشته - محل در این مرحله (با رعایت اولویت اعلام شده) ثبت نام از اولویت‌های بالاتر، روزهای 15 و 16 مهر در دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش انجام خواهد شد.

در صورت مراجعه نکردن و تقاضای افراد با اولویت‌های بالاتر، نام نویسی از دیگر افراد در اولویت‌های پایین تر (با رعایت اولویت اعلام شده) 17 مهر در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل پذیرش صورت می‌گیرد.

افراد معرفی شده در این مرحله در صورت تمایل نداشتن به ثبت نام و آغاز آموزش، باید انصراف خود را به صورت کتبی به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند.

این گروه از انصراف دهندگان مشمول محرومیت از شرکت در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نخواهند شد.

نتایج نهایی سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی 12 خرداد امسال اعلام شده بود.

این دوره از آزمون دستیاری پزشکی، دوم اسفند86 با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه‌های اطلاع رسانی http://sanjesh.mohme.gov.ir و www.cgme.hbi.ir مراجعه کنند.

کد خبر 64781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز