ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که تلاش کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای را نشان می دهد که چگونه تلاش می کنند مسیر روستایی چهارطاق در شهرستان تکاب را بازگشایی کنند.

تکاب

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو با احتساب اندازه ماشین گریدر و ارتفاع برف به وضوح مشخص که ارتفاع برف درحدود یک متر است.

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی با ۸۱ هزار نفر جمعیت منطقه ای کوهستانی و سردسیر  با جاده‌های برف‌گیر و سخت‌گذر  است که زمستان‌هایی پربارش، طولانی و طاقت‌فرسا دارد.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب پس از بارش های اخیر در این شهرستان گفته بود که راه دسترسی چهار روستای سخت‌گذر و دورافتاده منطقه "اوریات" در بخش تخت‌سلیمان پس از ۲ روز بارش برف و کولاک با تلاش راهداران بازگشایی شد.

امیر یدبیضا مقدم با بیان اینکه برف‌روبی محورهای سخت‌گذر روستایی "چهارطاق"، "آی قلعه سی"، "قینرجه" و سایر راه‌های روستایی تکاب طی یک عملیات پنج روزه به‌طور مستمر ادامه یافت اظهار داشت: طی این عملیات ، راه روستایی سخت‌گذر و کوهستانی "زرشوران" به "آق اطاق"، "آرپاچای"، "جداقیه" و "عربشاه اوریات" در سه نوبت با استفاده از ۲ دستگاه بولدوزر بازگشایی شد.

کد خبر 648261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    4 0
    ماشالله خدا رو شکررررررررر