آبی‌پوشان پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی میزان تیم مس رفسنجان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر هستند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.  

آبی‌پوشان پایتخت درحالی به مصاف شاگردان محمد ربیعی می‌روند که با توجه به تساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک با ۲۹ امتیاز در صدر جدول، پرسپولیس ۲۸ امتیازی را در یکقدمی خود می‌بینند، به همین خاطر برای حفظ صدرنشینی با تمام قوا مصاف مس خواهند رفت.

در طرف دیگر مسی‌ها که با توجه به پیروزی هفته گذشته با ۲۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، برای توقف تنها تیم شکست‌ناپذیر لیگ بیستم انگیزه‌های فراوانی خواهند داشت.

اما امروز سید حسین حسینی به احتمال زیاد در چارچوب دروازه استقلال می‌ایستد و علیرضا رضایی هم دیگر سنگربانی است که مجیدی برای این بازی در اختیار دارد.

استقلال در بازی گذشته محمدحسین مرادمند را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت که به جای او عارف آغاسی ایفای نقش کرد و با برطرف شدن این محرومیت به نظر می‌رسد که مجیدی دوباره این بازیکن را در کنار سیاوش یزدانی و محمد دانشگر استفاده کند.

جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده مانند چندبازی اخیر در خط میانی انتخاب می‌شوند و احامالا ووریا غفوری در این دیدار بعد از چند بازی به میدان خواهد رفت.

در خط حمله هم رودی ژستد و کوین یامگا دو بازیکنی هستند که احتمالا زوج خط حمله استقلال را تشکیل می دهند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، زبیرنیک نفس، مهدی مهدی‌پور، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

کد خبر 648526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha