استقلال در بازی ای که داور ۳ بار اعلام ضربه پنالتی کرد ۳ امتیاز حساس را از آن خود کرد.

استقلال مس رفسنجان

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و مس رفسنجان امروز (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت استقلال این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

استقلال بازی را خیلی خوب و سرحال آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی حرکت ترکیبی بازیکنان این تیم و پاس هوشمندانه ژستد، حسین‌زاده در موقعیت تک به تک دروازه مس را باز کرد اما داور این صحنه را آفساید تشخیص داد تا بازی صفر، صفر ادامه پیدا کند.

دقایقی بعد ارسال دقیق نیک‌نفس به یامگا رسید که در این صحنه شاهین توکلی، مدافع مس با بی‌دقتی مهاجم فرانسوی استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا یک ضربه پنالتی به سود شاگردان فرهاد مجیدی اعلام شود. خودِ کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و در خلاف جهت حرکت نوشی‌صوفیانی، گل نخست استقلال را در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۰ ارسال زیبای محسن آذرباد برای مجید علیاری یکی از تکراری‌ترین اتفاقات لیگ بیست و یکم یعنی پنالتی برای مس رفسنجان را به همراه داشت.

گادوین منشا، مهاجم پیشین استقلال پشت این ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که حسین حسینی در لحظه آخر دست او را خواند اما دیگر دیر شده بود و دروازه استقلال باز شد. این هفتمین گل منشا در لیگ بیست و یکم بود. 

در نیمه دوم داور بازی باز هم برای استقلالی ها اعلام ضربه پنالتی کرد. حرکت ژستد داخل ۶ قدم با ضربه این مهاجم استقلال همراه بود اما ترابیان داور این دیدار معتقد بود بعد از زدن ضربه روی ژستد خطا انجام شده است.

در نهایت پنالتی دوم را  هم یامگا به آرامی دورن دروازه مس قرار داد تا آبی ها برای دومین بار پیش بیفتند. در ادامه شاگردان ربیعی حملات گسترده ای را رود دروازه استقلال انجام دادند که درخشش حسینی و تیرک دروازه مانع از گلزنی مسی ها شد.

در دقایق پایانی اما این امین قاسمی نژاد بود که روی اشتباه عجیب عقیل کعبی توپربایی کرد و با دریبل گلر مس گل سوم را به ثمر رساند. با این حال این پایان کار نبود و ماراتن گلزنی دو تیم ادامه داشت. بازیکنان مس در وقت تلف شده بازی روی یک ضربه ایستگاهی و در شلوغی 6 قدم موفق شدند تا اختلاف را به یک گل برسانند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا.

  

کد خبر 648693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha