با توجه به حواشی بوجود آمده درخصوص سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا و در صورت عدم صدور ویزا برای برخی از اعضای تیم، احتمال لغو این سفر وجود دارد.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین فیلم صحبت های چند روز پیش علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران مبنی بر دشمنی با آمریکا، بلافاصله توسط عده ای از افراد خارج از کشور ترجمه و در اختیار خبرگزاری های خارجی و همچنین فدراسیون کشتی آمریکا قرار گرفت.

ایسنا در این خصوص نوشت: به دنبال این اتفاق، برخی از رسانه های خارجی و آمریکایی خواستار جلوگیری از سفر رییس فدراسیون کشتی ایران به آمریکا شدند و در این میان موضوع گرین کارت وی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز مطرح شد.

با توجه به حواشی و اتفاقات اخیر و امکان عدم صدور ویزا توسط آمریکا برای برخی از اعضای تیم و رییس فدراسیون کشتی علی رغم دعوت رسمی فدراسیون کشتی آمریکا، امکان لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا وجود دارد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود، در پاسخ به سوالی در ارتباط با خبر فاکس نیوز مبنی بر اینکه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد در حالی که خودش گرین‌کارت آمریکا دارد و همچنین قرار است تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز به زودی به آمریکا سفر کند، گفت: تیم ملی کشتی ایران به دعوت فدراسیون کشتی ایالات متحده با توجه به دعوت‌های مکرر صورت گرفته در چارچوب مراودات ورزشی این سفر را در دستور کار داشته است و اساسا سیاسی کردن فعالیت‌های ورزشی و موضوعاتی که روح ورزشی دارد در تضاد با روح این فعالیت‌ها است. ما سعی کرده‌ایم که رویدادهای ورزشی را سیاسی نکنیم گرچه ممکن است برخی این نگاه را داشته باشند.

کد خبر 649099

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    41 1
    آقای وزیر خارجه این رو به دبیر بگید که کارهای ورزشیت رو انجام بده سیاسی نکن وفحش به کشوری که گرین کارتشو داری وقراره به زودی به اونجا سفر بری نده واقعا این آقا چرا این کار رو میکنه دنبال چی هست .حتما دنبال اینه وزیر ورزش بشه
  • Arash IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    31 0
    با سلام.یادی میکنم از ایلی کهن ملعون جاسوس اسرائیلی که چنان در سوریه رخنه کرد و فریاد مرگ بر اسرائیل و نابودی اسرائیل را سر میداد و همواره مجری همایشهای محو و نابودی اسرائیل بود بنحویکه به سمت قائم مقام وزارت دفاع سوریه رسید و همواره اسناد سری و محرمانه نظامی سوریه را به اسرائیلیها میداد و با جو و هیجانی که راه انداخته بود هیچ فردی باور نمیکرد که پشت این چهره مظلومانه و معصومانه و ضد اسرائیلی یک جاسوس کارکشته وجود دارد و وقتی قرارشد ایشان وزیر دفاع بشود با بررسی مجدد و موشکافانه هویت اصلی او فاش شد. لذا بترسید از کسانی که با جوش و هیجان نعره مرگ بر امریکا و اسرائیل میدهند مثل امثال دکتر خاوری اگر پس فردا اینها را در خود کاخ سفید دیدید تعجب نکنید هرچند اینها اینقدر پرو هستند که در کاخ سفید هم اقامت داشته باشند عنوان میکنند ما دنبال برنامه ریزی برای سیلی زدن به ترامپ و جفت پا گرفتن از کامیلا هستیم.
  • سینا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    34 1
    خیلی ورزشکارا نون به نرخ روز خور شدن. علیرضا دبیر هم یکیشونه! شرایط مملکت به نحویه که خیلی از ما مردم اینجوری شدیم! متاسفانه دم از فرهنگ میزنیم ولی ..
    • احمد US ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      17 0
      دقیقا
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    10 0
    توقع داریدبه یکی فحش بدهی و تقاضا کمک هم بکنی
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    19 0
    آخه مگر از بین مسئولین فقط آقای دبیر دو تابعیتی است که همه حمله کردن به ایشون ! از وزارت اطلاعات بخواهید آمار بده؛ بالای 90 درصد مسئولین و خانواده هایشان ؛ سلبریتی ها ؛ ورزشکاران و... خلاصه هر کسی که توان مالی اش را داشته باشه دو تابعیتی است . این جماعت اینجا پول در می آرن ینگی دنیا خرج می کنن . آخه اون طرف اولا به اینا کار نمی دن در ثانی بدن از این درآمدهای میلیاردی که خبری نیست .
  • بهنام IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    10 1
    همه مسئولین شعار مرگ بر امریکا وانگلیس میدهند ولی همینکه مسئولیتشان تمام میشود همه انها می روند در این دو کشور زندگی میکنند پس معلومه همه ی این شعارها دروغه
  • ط IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    7 1
    به نظر من بذر مهر و محبت را بعد از چهل سال کاشت و برای همیشه دشمنی را به دوستی تبدیل کرد
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    6 1
    به نظر بنده یکی از بدترین و مشمئز کننده ترین رفتارها و خصوصیات اخلاقی دو روویی، ریا و تزویر میباشد، مخصوصأ اگر این ریا و تزویر برای بدست آوردن منفعت، جایگاه و مقام باشد، با احترام_ یاحق
  • سهیل IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 0
    دبیر دمت گرم. به مدالت کاری ندارم چون توهین به عریران ورزشکار میشه. سواد نداشنی جلوب ریس جمهور وقت گرفتی با وساطتت سید رفتی یک مدرک تربیت بدنی گرفتی بعد رفتی شورای شهر و بی سوادیت تو نشون دادی بعد بی ادبی با عباس جدیدی دعوا کردی به خودت نگاه کردی بعد گرین کارت و بعد مرگ بر آمریکا و..... متاسفم برات
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    3 0
    لعنت به تزویر و ریاکاری . معلومه نقشه وزیر ورزش شدن در سر داره ...؟؟؟، نون خوردن و پست گرفتن به چه قیمت ...؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    4 0
    کار ایرانیا اینطوری گرین کارت آمریکایی دارند سفر میکنند بهامریکا حالشان رامیکنند بعد درایران شعار مرگ بر آمریکا مدهند
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 0
    این آقا اول توضیح دهند که چرا گرین کارت گرفته که از طرفی شعار مرگ بر آمریکا میده یک جای کار اشکال داره یا شعارش ریا که حتما هست ویا واقعی که نیست چون دنبال گرفتن اقامت بوده که گرفته پس خجالتی بکش آقای دو رو