شاگردان یحیی گل محمدی با این برد ۳۲ امتیازی شدند و فاصله خود با استقلال را در صدر جدول حفظ کردند.

پرس

 به گزارش همشهری آنلاین در آخرین دیدار از نیم ‌فصل نخست فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ ها به پایان رسید. یحیی گل محمدی در این دیدار چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت. 

در دقایق ابتدایی این مسابقه، مهدی عبدی توپ ارسالی به محوطه جریمه را تک ضرب، شوت زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه فجرسپاسی به بیرون رفت. عبدی در دقیقه ۱۷ هم خطرساز شد و پاس سیامک نعمتی با شوت این بازیکن همراه بود که به بیرون رفت. در نهایت تلاش شاگردان یحیی در نیمه اول گلی در پی نداشت.

در نیمه دوم یحیی گل محمدی با به زمین فرستادن پهلوان، وحید امیری را به جای آقایی به خط دفاعی برد. درنهایت  تلاش سرخ ها در این نیمه روی ارسال خطرناک ترابی به گل تبدیل شد.روی این صحنه به نظر می رسید کامیابی نیا روی ارسال ترابی اثر گذاشته است اما تصاویر آهسته به نوعی نشان می داد که گل را شماره ۹ پرسپولیس به ثمر رسانده است.

بعد از این گل پرسپولیس بازی را به نوعی اداره کرد تا سرخ ها به ۳ امتیاز مهم در پایان نیم فصل برسند. شاگردان یحیی گل محمدی با این برد ۳۲ امتیازی شدند و فاصله خود با استقلال را در صدر جدول حفظ کردند. پرسپولیس در پایان نیم فصل روی رتبه دوم ایستاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، مهدی عبدی.

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمد زینالی، محمد قنبری، محمد عرفان معصومی، احمد زنده روح، فرزام دانا، اتابک زارعی، میلاد احمدی، حسین مهربان، شهرام گودرزی.

کد خبر 649889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha