یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیئت دولت به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه داد و در این جلسه آقای مرتضی تمدن به عنوان استاندار تهران تعیین شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این جلسه تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی بررسی و به تصویب رسید.همچنین در این جلسه هیات وزیران با تمدید اجرای آیین نامه ایجاد تسهیلات جهت شاغلان بخش دولتی متقاضی از تهران و کلانشهرها به سایر شهرهای کشور تا پایان سال 1387 موافقت کرد.

اختصاص مبلغ 24 میلیارد ریال از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور جبران خسارت‌های ناشی از وقوع زلزله در شهرستان‌های قشم، خمیر و بندرعباس در استان هرمزگان از دیگر مصوبات امروز هیات دولت بود.

در ادامه این جلسه ایجاد کارگروهی متشکل از وزرای راه و ترابری، صنایع و معادن، جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری، به منظور توسعه و پیشرفت استان لرستان از دیگر مصوبات امروز هیات دولت بود.

هیات وزیران موافقت کرد همه دارندگان کارت بازرگانی که اقدام به عضویت در مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران می‌کنند برای مدت یکسال از پرداخت 10 درصد هزینه کارمزد ثبت سفارش معاف شوند.

115 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازون منطقه‌ای برای پیشبرد پروژة توسعة جنوب استان کرمان به تصویب رسید.

کد خبر 65008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز