رییس پلیس راهور ناجا با انتقاد دوباره از کیفیت خودروهای ساخت داخل گفت:‌ توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند.

خودرو ساخت داخل

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید کمال هادیانفر درباره کیفیت خودروهای تولید داخل و واکنش‌های مطرح شده به اظهارات وی در مورد بازنشدن ایربگ خودروها نیز گفت:‌ توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای  فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند. خودروی ما باید طوری باشد که اگر راننده هم بی‌مبالاتی کرد و خدایی نکرده حادثه‌ای رخ داد، ایمنی آن به قدری باشد که جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشین گرفته شود. نه اینکه با یک برخورد خودرو منفجر شود یا در پی تصادف ستون خودرو را از شکم راننده بیرون بکشیم. این‌ها باید اصلاح شود.

هادیان‌فر درباره اینکه آیا گزارشی از تصادف بهبهان به مراجع قضایی داده شده یا خیر؟ گفت:‌ گزارشی از این حادثه با تعیین سهم دستگاه‌ها تهیه شده و به مراجع قضایی داده شده است.

رییس پلیس راهور درباره سامانه راهور ۱۲۰ و قطع برخی از خدمات آن نیز گفت: در این خصوص ازمردم عذرخواهی می‌کنم ما برای ارتقاء امنیت و افزایش ظرفیت این سایت تغییراتی را اعمال کردیم که منجر به اخلال در برخی از خدمات آن شد که طی چند روز آینده این مشکل رفع خواهد شد. 

کد خبر 651026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    پرایدی که سال ها تولید می شد پشت فرمونش نشستید و تو هوای بارانی ترمز گرفتید (ای بی اس مثلا) ؟! سایپا با عزرائیل قرارداد بسته ! حالا سایپا 151 (دمپایی)چطور پلاک میگیره ؟ انصافا از چند تا شرکت دانش بنیان چند حمایت کنید، به این دو تا شرکت امیدی نیست،