پرسپولیس با کسب اولین برد نیم فصل دوم هم امتیاز با استقلال شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در اولین بازی از دور برگشت لیگ برتر پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی فولادی ها بر خلاف تصور بازی را هجومی آغاز کردند و برای دقایقی پرسپولیسی ها را در یک سوم دفاعی خودشان عقب نگه داشتند. شاگردان نکونام در این دقایق دو بار هم تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما واکنش های حامد لک مانع گلزی آنها شد.

در ادامه این پرسپولیس بود که روی حرکات عبدی و ترابی می توانست دروازه فولاد را باز کند اما موقعیت های این تیم هم از دست رفت تا در نهایت بازی دو تیم در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مانند اکثر بازی های این فصل تیم یحیی بر بازی مسلط شد و در نهایت در دقیقه ۵۰ به گل رسید. در این صحنه ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با پاس مهدی ترابی به وحید امیری همراه شد که مدافع فولاد روی توپ اثر گذاشت اما این اثر توپ را به عبدی رساند و او به شکل سرضرب دروازه را گشود و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه یحیی گل محمدی که جناح راست تیمش با حضور صفروف آسیب پذیر بود مهدی شیری و هنانوف را به زمین فرستاد تا از شدت فشار فولادی ها کم کند.

سرخ ها در دقایق پایانی روی حرکت ترابی و امیری می توانستند به گل دوم برسند که این اتفاق نیفتاد. در نهایت این بازی با همان برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ ها با ۳۵ امتیاز به استقلال برسند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرند.

کد خبر 651977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 2
    پیروزی همیشه باید راه بیفته تا به مقصد اصلی برسه وقهرمان راجشن بگیره
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    هنوز که استقلال با پیکان مسابقه نداده چطور تیتر می زنی؟