همشهری آنلاین: پلیس پاکستان از وقوع انفجاری در منطقه اچ 11 و در مرکز آموزش پلیس اسلام آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از اسلام آباد؛ شاهدان این انفجار گفتند یک خودروی سواری به ساختمان مبارزه با تروریسم (محل انفجار) در اسلام آباد برخورد کرد.

انفجار امروز پایتخت پاکستان در حالی روی داد که نشست فوق العاده پارلمان این کشور به درخواست رییس جمهور برای بررسی انفجارهای پاکستان، درگیری در مناطق قبایلی، حمله نیروهای امریکایی به مناطق مرزی صورت می‌گیرد.

در این حال از روزهای گذشته پایتخت پاکستان شاهد اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در بیشتر خیابان‌ها و مراکز این شهر و مناطق حساس شامل کاخ ریاست جمهوری ، نخست وزیری و مناطق دیپلمات نشین است.

همچنین نیروهای پلیس، شبه نظامی و ارتش در بیشتر مناطق اسلام آباد مستقر شدند. 

سخنگوی پلیس: فقط 9 زخمی

محمد صدیق سخنگوی پلیس پاکستان اعلام کرد این حمله انتحاری بوده است و هنگامی روی داد که قانونگذاران پاکستانی برای مذاکره غیر علنی و پشت درهای بسته در پارلمان گرد هم امده بودند.

احسان خان یکی از بازرسان پلیس نیز اعلام کرد گروهی از کماندوهای پلیس دقایقی قبل از حمله ساختمان را ترک کرده بودند و همین امر موجب شد ما در براورد شمار تلفات این انفجار دچار اشتباه شویم ولی الان همگی آنها سالم هستند و تنها نه نفر زخمی شمارش شده اند.

گفتنی است تدابیر امنیتی شدیدی در اسلام آباد به اجرا در می آید و مشخص نیست عامل این حمله انتحاری چگونه موفق شده است خود را به ساختمان پلیس در اسلام اباد برساند.

در ابتدا منابع بیمارستانی اسلام آباد از کشته شدن 8 تن و زخمی شدن 6 نفر در این انفجار خبر داده بودند.

کد خبر 65329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز