وزیر امور خاورمیانه دولت انگلیس تاکید کرد که پیشنهاد داده‌اند در صورت پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، تحریم‌ها برداشته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جیمز کلیورلی، وزیر دولت انگلیس در امور خاورمیانه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: به ایران پیشنهاد دادیم که در صورت پایبند بودن این کشور به توافق هسته‌ای، تحریم ها را بر می داریم.

او همچنین گفت: ما از ایران میخواههیم که فورا غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.

این وزیر انگلیسی همچنین از نقش سازنده قطر در سطح بین المللی تقدیر کرد.

کد خبر 653857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی آقائیان یسار IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    1 6
    بعداین همه مذاکرات مجددآ غرب برمیگردند به حالت قبلیشون. یعنی ای ایران شما دستهاتون بدونه مقاومت بالا ببرید تا ما رفع تحریم کنیم. دقیقآ مثل مذاکران دولت روحانی که تسلیم خواسته های آنان شدند وقراربود آنان تحریم ها را بردارند و چه وچه که زدند زیر حرفها شون وموضوع موشکی را مطرح کردند. که اگر رهبری فرزانه ی عزیزمان اجازه میدادند حالا موشکی هم تسلیم شده بود. و همین طور دست از مقاوت هم برداشته بودیم. کاملا ازهرجهت خلع سلاح شده بودیم در پایان مانده بود آقایان آمریکایی ها بیایند دودستی سکان ایران را دست بگیرند بگویند ساکت بنشینید بدونه زره ای حرف اضافه. درحال حاضر هم به این نتیجه رسیده اند همان برنامه را پیاده کنند. ولی این بار فرقش این است دولت روحانی نیست بلکه دولت آقای رئیسی هست که آمریکا وغرب بشدت کورخواندند. آن حیوانات نافهم که نیتشان چیزی نیست جز زبانه تهدیدو زور قلدری ، که به خواست خداوند و فرمانده فرزانه انقلاب رهبرعزیزمان و همچنین دولتی مردمی که جنسش از شهیدان ومقاوت هست آنان را کاملاً به زانو درخواهیم آورد. می بینید. این منطق آنان است امکان ندارد آنان آدم شوند. هرچه عقب برویم آنان می
    • محمدولایی بازنشسته IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      0 0
      علی آقا ::: یعنی رسانده ای که از دولت قبل :::حتی موشک که هیچ پراید دومیلیارده