دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات ایمن‌سازی پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد خبر داد.

شهرداری تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود حق‌لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در تشریح اقدامات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران متعاقب سرقت اتصالات فلزی پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه ورآورد سخن می‌گفت، از آغاز عملیات ایمن‌سازی پل از ۱۵ دی سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات فوق پس از انسداد ترافیکی در بزرگراه شهید همدانی حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی در دستور کار قرار گرفت تا وضعیت بحرانی سازه پل ورآورد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده و این تقاطع به چرخه ترافیکی بازگردد.

سرقت عجیب یک پل در تهران | سارقان برای سرقت این پل به چه تجهیزاتی نیاز داشتند؟

وی تلاش واحدهای اجرایی به منظور ایمن‌سازی پل ورآورد را فعالیتی شبانه‌روزی دانست و با بیان آنکه ساخت و جای‌گذاری پایه‌های موقت در وهله نخست و جکزنی و بازگرداندن عرشه به حالت اولیه و در نهایت نصب ورق‌های اتصالی در مراحل بعدی کار پیگیری شده است، از نصب این اتصالات در سه دهانه از چهار دهانه پل خبر داد.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات ایمن‌سازی پل وردآورد به زودی به اتمام رسیده و انسداد ترافیکی در مسیر بزرگراه شهید همدانی برطرف خواهد شد.

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد در سال ۱۳۹۲ احداث شد. دی امسال و در پی انتشار گزارشاتی مبنی بر سرقت و آسیب به اتصالات فلزی این پل سواره‌رو، ستاد مدیریت بحران شهر تهران ایمن‌سازی پل مذکور را با قید فوریت تصویب و به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران واگذار کرد.

کد خبر 653992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بشیر IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    این پاسخ که گفتید کجاست؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 0
    شهردار نمره عملکرد خوبی نسبت به شروع دوره قالیباف کسب نکرده
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 1
    این آقای حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران اگر کارایی داشتن در سمت قبلی مدیرعامل شهر هشتگرد نسون مهر مردم را پیگیری و تحویل میداد تمام شهروندان از ایشان ناراضی هستن
  • داریوش IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    اگر چنین اتفاقات در رسانه ها اعلام شود و از مردم درخواست شود در صورت مشاهده سریعآ اطباع دهند قطعآ این موارد کمتر و شاید به صفر برسد
  • مصلحت IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 0
    فکر می کنید دزد معمولی تجهیزات لازم برای این سرقت ها را دارد، احتمالا با همکاری عوامل شهرداری یا پیمانکار این سرقت ها انجام شده است. مردم چه می دانند طرف سارق است یا متصدی شهرداری برای خود من پیش آمده که افرادی مشغول ور رفتن به درهای جک مغازه ها در غیر وقت اداری بوده اند ووقتی با پرسش روبرو شدند ادعا کردند مامور شهرداری هستند. از دوربین های راهنمایی و رانندگی می توان به راحتی عوامل را پیدا کرد.
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      احتمالش هست که دزدا آدم عادی نباشد....وبه جایی وصل باشند
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    واقعا جای تاسف است امینت کجاست ؟ امنیت چیست ؟
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    این همه خودروهای گشت شهرداری که فقط زورشان به دست فروشهای نیازمند، بیکار، مظلوم و بی چیز و ناتوان زور می گویند کجا تشریف دارند که متوجه نشدند اجزای پل دزدیده می شود دزدی احزای پل به این آسانی و چند دقیقه طول نکشیده است وقطعا ساعتها کار انجام شده !