هافبک سابق پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد خود با السیلیه با شرایط عجیبی روبه‌رو شده است.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از استاد الدوحه، اخبار زیای در هفته اخیر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد اما برخلاف انتظار روز گذشته این مدافع که یکی از گزینه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی، در پنجره زمستانی پرسپولیس به شمار می‌رفت درنهایت نتوانست رضایت باشگاه قطری را جلب کند و ماجرای پیوستن این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت باز هم منتفی شد.

رضاییان بعد از درخشش در الشحانیه راهی الدحیل شد و تنها یک نیم‌فصل در الدحیل بازی کرد و باوجود قراداد دو ساله با الدحیل به صورت قرضی راهی السیلیه شد. این بازیکن ایرانی شروع خوبی در السیلیه داشت و همین باعث شد تا قرارداد قرضی او با السیلیه تمدید شد. قرار بود که رامین تا پایان فصل جاری در السیلیه بماند اما عملکرد ناامیدکننده تیم باعث شد تا باشگاه یک بازیکن ازبکستانی را جایگزین او کند.

فصل نقل و انتقالات زمستانی در قطر به پایان رسید. جدایی رامین از السیلیه قطعی شد و از طرف دیگر هم الدحیل هیچ بازیکنی را به فهرست خود اضافه نکرد و این نشان می‌دهد که رضاییان نمی‌تواند برای تیم سابق خود هم به میدان رود و به این ترتیب او در قطر بدون تیم ماند.

خبرهای زیادی درباره بازگشت رضاییان به پرسپولیس به گوش می‌رسد و با توجه به اینکهخ گفته می‌شود او در ایران تنها برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت احتمالا این بازیکن به زودی قرارداد خود با سرخ ها را امضا خواهد کرد.

کد خبر 654400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha