دیدار عقب افتاده تیم های استقلال و هوادار از هفته شانزدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. در این دیدار استقلال دوبریک به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

استقلال هوادار

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی تیم استقلال برای اینکه فاصله خود را با پرسپولیس رقیب دیرینه اش بیشتر کند در اندیشه شکست دادن حریف بود. استقلال در بازی امروز  یاماگا یکی از بهترین بازیکنان خود را در نیمه فصل اول در اختیار نداشت و به جای او امین قاسمی نژاد در ترکیب اصلی قرار گرفت. استقلال  روی حملات ابتدایی خود خیلی زود در دقیقه ۱۰ به گل اول رسید. خطای مدافع هوادار روی امین قاسمی نژاد باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اگر چه وریا غفوری کاپیتان استقلال در داخل زمین بود اما رودی ژستد مامور زدن این پنالتی شد و به راحتی با فریب دروازه بان گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه ۲۴ ژستد روی پاس قاسمی نژاد می توانست گل دوم را بزند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول فشار حملات هوادار روی دروازه استقلال بیشتر شد و در نهایت در دقیقه ۳۴ارسال سید محمد حسینی مدافع هوادار درون محوطه جریمه  را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا دروازه استقلال باز شود.

استقلال نیم فصل را با برد شروع کرد | آبی ها دوباره در صدر فاصله گرفتند

در نیمه دوم بابک مرادی برای هوادار و ارسلان مطهری برای استقلال به میدان آمدند تا چهره دو تیم هجومی تر شود. بازی در نیمه دوم شرایط برابری را تا دقایق پایانی دنبال می کرد، اما سرانجام استقلال موفق شد دردقیقه ۸۴ روی ارسال کرنر مهدی مهدی پور و ضربه سر زیبای ارسلان مطهری به گل برتری دست یابد. بعد از این گل در دقیقه ۸۸ سیاوش یزدانی مدافع استقلال از زمین اخراج شد تا در دقایق پایانی آبی پوشان با نگرانی بیشتری در پی حفظ نتیجه باشند. استقلال با این پیروزی با ۳۸ امتیاز در صدر جدول لیگ باقی ماند.هوادار نیز با ۱۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 654928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    چطورم دارن فاصله میگیرن با امتیاز کمیته انضباطی .داور ....اما جوجه رو اخر پاییز میشمرن