روند پرونده جنجالی غیراخلاقی فوق ستاره پرتغالی فوتبال با مدل آمریکایی بعد از چندین سال همچنان ابعاد پیچیده‌ای دارد.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت دیلی میل، کریستیانو رونالدو  از انتشار اسنادی که علیه اش در پرونده تجاوز به کاترین مایورگا به دست آمده بود جلوگیری کرد. گفته می شود این اسناد به صورت غیرقانونی به دست پلیس رسیده است.

کاترین مایورگا، مدل آمریکایی، مهاجم منچستریونایتد و پرتغال را به تجاوز به او در اتاق هتلی در لاس وگاس در سال ۲۰۰۹ متهم کرده است.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ گفت: «من قاطعانه اتهامات وارده به خود را تکذیب می‌کنم. تجاوز جنسی یک جنایت شنیع است که بر خلاف هر چیزی است که من هستم و به آن اعتقاد دارم».

دادگاه رسیدگی به این پرونده قرار است هفته آینده تشکیل شود. هفته‌ها پیش از آنکه این مهاجم پرتغالی با منچستر یونایتد و رئال مادرید قرارداد ببندد، طبق گزارش سایت میرر در تلاش بود تا مانع از آن شود که روزنامه نیویورک تایمز اسناد مربوط به این ماجرا را در اختیار پلیس لاس وگاس قرار دهد.  

این اتهام که رونالدو همیشه آن را رد کرده است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ پس از تحقیقات مجله آلمانی اشپیگل و اطلاعات به دست آمده توسط وب سایت Football Leaks آشکار شد.

بر اساس گزارش سایت میرر، تیم حقوقی رونالدو استدلال می‌کند که این اطلاعات به طور غیرقانونی توسط Football Leaks به دست آمده و نقض امتیاز وکالت و مشتری بوده است.

وکلای خانم مایورگا نیز با انتشار این اسناد تا اثبات جرم مخالف هستند اما آن‌ها معتقدند که اسناد باقی مانده که گفته می‌شود بیش از   ۴۰۰ مورد است، باید در اختیار نیویورک تایمز قرار گیرد. سایت‌های میرر و اشپیگل گزارش داده‌اند که رونالدو ۱۲ سال پیش برای افشای جزئیات ماجرا با خانم مایورگا با مبلغ ۳۷۵ هزار پوند به عنوان حق‌السکوت به توافق رسیده است، خانم مایورگا سپس در سال ۲۰۱۸ پس از تشویق توسط جنبش #MeToo علیه سوء رفتار جنسی در پی اتهاماتی که علیه هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود و سایر چهره‌های مشهور مطرح شد، به دنبال لغو توافق اولیه بوده و اکنون بیش از ۵۶ میلیون پوند غرامت و هزینه می‌خواهد.

جورجینا رودریگز مدل ۲۶ ساله اسپانیایی نیز در مقابل این ادعاها کنار رونالدو ایستاده است.

کد خبر 655286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha