یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

مکزیکوسیتی: پلیس، مردی را که به اشتباه وارد خانه مردی دیگر شده بود پس از چند ساعت بازداشت آزاد کرد.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این مرد بر اثر مصرف نوشیدنی‌های الکلی در حالت عادی قرار نداشت و سوار اتوبوس شد.

او که نمی‌توانست مسیر خانه خود را تشخیص دهد چند ایستگاه زود‌تر از اتوبوس پیاده شد و به طور اتفاقی در مقابل آپارتمانی که شبیه آپارتمان خودش بود توقف کرد.

او در کمال خونسردی کلید را از جیبش بیرون آورد و در ورودی را باز کرد و وارد ساختمان شد.

این مرد به آشپزخانه رفت و پس از خوردن مقداری غذا به اتاق خواب رفته و روی تخت خوابید اما چند ساعت بعد که صاحبخانه به خانه بازگشت از مشاهده این مرد شگفت‌زده شد و با پلیس تماس گرفت.

رانندگی با چشمان نابینا

پاریس: یک راننده نابینا با طی کردن مسافتی در حدود 308 کیلومتر موفق به ثبت رکورد جهانی شد. این مرد 42 ساله با سرعت 308 کیلومتر در ساعت با خودروی لامبورگینی خود رانندگی کرد و نامش را در کتاب رکورد‌های گینس جاودانه ساخت.

این راننده موفق حدود 20 سال پیش بر اثر یک تصادف رانندگی بینایی خود را از دست داد اما با وجود این از حرفه‌ای که شیفته آن بود، دست نکشید.

او در طول این سال‌ها همچنان به رانندگی ادامه داد البته در این بین همیشه مدیون کمک‌های دوستش بود که به عنوان نقشه‌خوان در رانندگی به او کمک می‌کرد.

البته رکورد سابق رانندگی با چشمان نابینا متعلق به یک راننده انگلیسی بود که در سال 2005 به ثبت رسید.

این راننده با خودرواش توانست با سرعت 268 کیلومتر در ساعت رانندگی کند. البته این راننده قصد دارد در آینده‌ای نزدیک رکورد خود را بهبود بخشد.

حکم ابتکاری قاضی

اهایو: هنگامی که پلیس، راننده جوانی را به دلیل صدای بلند موسیقی که از دستگاه پخش خودرو‌اش به گوش می‌رسید، دستگیر کرد یک قبض جریمه 150 دلاری به او داد تا پرداخت کند،اما این جوان که معتقد بود صدای پخش خودرو‌اش چندان زیاد نبوده به دادگاه رفت و علیه پلیس شکایت کرد.

به هر حال  قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات دو طرف، این جوان را مجرم تشخیص داد و دست به ابتکار جالبی زد.

این قاضی به پسر جوان گفت در صورتی که 20 ساعت با صدای ملایم به موسیقی‌های کلاسیک نظیر آثاربتهوون گوش فرا دهد، میزان جریمه نقدی او را به 30 دلار کاهش می‌دهد.

با این حال این جوان 24 ساله پیشنهاد قاضی را نپذیرفت و گفت برای گوش دادن به چنین موسیقی‌هایی وقت ندارد و ترجیح می دهد همان جریمه 150 دلاری را پرداخت کند.

دلفین خشن

فلوریدا: این روز‌ها هیچ کس از دست دلفینی که به سواحل فلوریدا مهاجرت کرده در امان نیست.

این دلفین تا کنون به چند نفر که با قایق مشغول تفریح در دریا بوده‌اند، آسیب زده و آنها را به دریا پرتاب کرده است.

شاهدان عینی می‌گویند چندی پیش خانواده‌ای با قایق تفریحی خود به دریا رفته بود که ناگهان این دلفین خشن چندین متر از آب بیرون آمد و  با شدت هرچه تمام‌تر خود را داخل قایق انداخت.

این ضربه به اندازه‌ای شدید بود که پسر و دختر این خانواده که به شنا تسلط نداشتند به دریا افتادند  و این در حالی بود که دلفین همچنان در قایق بود. پدر این خانواده پس از نجات فرزندانش به قایق بازگشت و با تلاش بسیار توانست این دلفین را به آب بازگرداند.

چند روز بعد نیز زنی که به تنهایی در حال ماهیگیری در دریا بود، مورد هجوم این دلفین  قرار گرفت و برای نجات خود از گارد ساحلی کمک خواست.

کد خبر 65586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز