به گزارش واحد مرکزی خبر، به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره رسانههای دیجیتال، در حال حاضر 6 حوزه خبرگزاری، سایت، روزنامه، مجله، برنامههایی رادیو و برنامههای تلویزیونی ،رسانههای مورد نظر مسئولان این جشنواره بشمار میروند.
بنابراین گزارش، حمایت و ساماندهی حوزه رسانههای دیجیتال در راستای مأموریتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محور کلیدی برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال قرار داشته و شکوفایی استعداد جوانان علاقهمند و برآوردن نیازهای آنان در این زمینه نیز در زمره اهداف برپایی نمایشگاه بشمار میرود؛ در عین حال تولیدکنندگان و اصحاب رسانههای دیجیتال میتوانند با حضور در این رویداد فرهنگی، جایگاه معتبر و مطمئنی برای ارائه آثار و محصولات خود در اختیار بگیرند.
این گزارش میافزاید، همزمان با جشنواره و نمایشگاه امسال علاوه بر برگزاری بیش از یکصد نشست و کارگاه موضوعی در راستای ارتقای سطح مهارت، دانش و آگاهیهای عمومی و تخصصی؛ نشستها و میزگردهایی نیز با هدف آگاهی دهی از فرصتها، تهدیدها و راهکارهای این حوزه برای اصحاب رسانه بطور اختصاصی برگزار میشود.
این نمایشگاه از 1 تا 10 آبان امسال درمصلی امام خمینی(ره) برگزار و روز اختتامیه از رسانههای فعال منتخب در این حوزه قدردانی میشود