همشهری آنلاین: ملی‌پوشان کاراته بزرگسالان ایران با کسب دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در رقابت‌های کاراته جایزه بزرگ ترکیه پایان دادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران که با پشت سر گذاشتن مسابقات تدارکاتی آلمان و پس از آن اردوی بلژیک در رقابت‌های ترکیه شرکت کرده بود در مسابقات کومیته انفرادی 70- کیلوگرم توسط سعید فرخی به یک مدال طلا دست یافت.

مازیار الهامی در 80+ کیلوگرم دومین مدال طلای ایران را کسب کرد، ضمن این که این کاراته‌کا در مسابقات وزن آزاد به نشان برنز رسید.

نادر جودت دیگر ملی‌پوش کاراته ایران در رقابت‌های وزن آزاد موفق به کسب نشان نقره شد و محمدرضا غروبی در 60- کیلوگرم دومین نشان نقره ایران را به دست آورد.

در پیکارهای اوزان 60- و 75- کیلوگرم نیز حسین روحانی و رسول همرنگ دو نشان برنز کسب کردند.

در مسابقات کاتا انفرادی بزرگسالان داوود شاهچراغی و محسن اشرفی به ترتیب یک مدال نقره و یک نشان برنز به دست آوردند. بر اساس این گزارش، حسن روحانی، ژاوه وجدانی و پیام مرادی در وزن 65- کیلوگرم ، مسلم زین‌الدین در وزن 70- کیلوگرم، مهدی سلطانی در وزن 75- کیلوگرم، نادر جودت در وزن 80- کیلوگرم و رضا عزیزی در وزن 80+ کیلوگرم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

هنوز ‌آمار دقیق شرکت کنندگان و تعداد تیم‌های حاضر و همچنین جایگاه کلی تیم ملی کاراته ایران در رده بندی مجموع تیم‌های حاضر در مسابقات اعلام نشده است.

کد خبر 65633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز