مجموع نظرات: ۵
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

هنگامی که به مرحله خاصی از زندگی می‌رسیم برای تحقق برخی از رویاهای کودکی خود باید هزینه زیادی پرداخت کنیم. شاید خرید ویلا، سفر به خارج، خرید ماشین و غیره رویاهایی باشند که صرف هزینه برای رسیدن به آن‌ها خیلی ضروری نباشد و به عقیده خیلی‌ها اسراف باشند؛ اما آیا این موضوع برای جشن عروسی نیز صدق می‌کند؟

image-20220216103900-2.jpeg

عروسی‌ها جشن‌های باشکوه و پیروزمندانه‌ای هستند که می‌توانند شایسته چنین اسراف‌هایی باشند. به همین دلیل است که زوجین برای رزرو تالار مجلل، لباس‌های باشکوه و به طور خاص اجاره ماشین عروس دست به هر کاری می‌زنند. حتی برخی‌ها حاضرند کلیه‌های خود را بفروشند، اما یک جشن عروسی خاطره‌اندگیز و آبرومندانه را برگزار کنند.

اگر خود را مهیای جشن عروسی می‌کنید، شایسته است تا یک ماشین عروس لوکس و لاکچری را کرایه کنید. شاید این مسئله کمی هزینه‌بر باشد، اما همانطور که می‌دانید، ماشین عروس سنبل یک جشن عروسی خاطره‌انگیز است و تمامی عروس و دامادها از کودکی برای سوار شدن در این ماشین‌های مقدس رویاهای زیادی را در سر می‌پرورانند!

اجاره ماشین عروس

کرایه ماشین عروس لوکس و لاکچری روز بزرگ شما را خاص‌تر می‌کند. این بهترین راه برای جشن گرفتن یکی از لحظات خاطره‌انگیز زندگی شما است که یک روز ابدی را پر از غرور و شادی برای شما رقم می‌زند.

روش‌های مختلفی برای اجاره ماشین عروس وجود دارد که راحت‌ترین آن رزرو آنلاین است. سایت‌های زیادی اقدام به کرایه ماشین عروس می‌کنند، اما یافتن سایتی که طیف گسترده‌ای از خودروهای لوکس و کلاسیک را برای اجاره ارائه دهد کمی سخت است. طبق یافته‌های ما، وبسایت کاسپین رنت توانسته با دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذی‌ربط طیف وسیعی از خودروهای قدیمی، لوکس و مدرن را به مشتریان خود ارائه دهد. اما این تنها پایان ماجرا نیست! بخش مهم در به خدمت گرفتن ماشین عروس اجاره ای در واقع انتخاب بهترین مدل متناسب با فرهنگ خانوادگی و سبک جشن عروسی شما است.

بنابراین، پیش از کرایه ماشین عروس بهتر است انواع ماشین‌ عروس‌های کرایه‌ای را بشناسید. 

انواع ماشین عروسی اجاره ای

به طور کلی، سه نوع ماشین عروس برای اجاره در ایران وجود دارد و بسته به سلیقه عروس و داماد، این‌ گزینه‌ها اغلب انتخاب‌های ترجیحی هستند، اما گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توانند برخی از نیازهای خاص عروسی را نیز برآورده کنند، مانند لیموزین، کروکی و یا هامر؛ با این حال سه نوع ماشین عروس کرایه ای رایج در ایران برای رنت کردن وجود دارد.

  • ماشین عروس قدیمی و کلاسیک
  • ماشین عروس مدرن و اسپرت
  • ماشین عروس سلطنتی مانند لیموزین (به ندرت در ایران یافت می‌شود)

چرا بهتر است برای عروس ماشین عروس اجاره کنیم؟

ماشین عروس قدیمی و کلاسیک

ماشین عروس کلاسیک و قدیمی به خودروهایی اطلاق می‌شود که از زمان ساخت آن‌ها بیش از ۷۰ سال می‌گذرد. اغلب این ماشین‌ها شامل مدل‌های بنز قدیمی، فولکس واگن، شورلت، کادیلاک، بیوک، ولوو و ... می‌شوند. این ماشین‌ها اغلب دارای چراغ‌های دایره‌ای شکل در قسمت جلو هستند که در بسیاری از عکس‌های عروسی قدیمی و جدید نیز دیده می‌شوند. به عنوان مثال، یک لیموزین کلاسیک و سفید، به عنوان نمونه بارز یک وسیله نقلیه عروسی نمادین عمل می‌کند.

برخی از این ماشین عروس های قدیمی اجاره ای در رنگ‌های متنوعی نظیر سفید، صورتی، بژ و حتی قرمز به طور خاص برای جشن‌های عروسی امروزی طراحی شده‌اند. برخی از مدل‌های موجود در سایت های رنت و اجاره ماشین عروس عبارت‌اند از:

  • ۱۹۳۳ رولز رویس فانتوم II کانتیننتال
  • ۱۹۳۰ کرایسلر ۶۶
  • ۱۹۴۶ بنتلی MK VI

ماشین عروس مدرن و اسپرت

در این دنیای پرشتاب، سنت‌های سخت عروسی دیگر عادی نیستند و مردم جشن عروسی خود را آنطور که می‌خواهند جشن می‌گیرند. به طور مثال برخی از عروس و دامادها علاقه به سبک عروسی‌های نوین دارند، به همین سبب اقدام به اجاره ماشین عروس مدرن و لاکچری نظیر مازراتی، بنز، بی‌ام‌و، پورشه و ... می‌کنند.  

برخی از مدل‌های موجود در سایت های رنت و کرایه ماشین عروس عبارت‌اند از:

  • مازراتی گرن کابیرو
  • مرسدس بنز S۵۰۰
  • بی ام دبلیو ۵۲۸

ماشین عروس سلطنتی

شاید بسیاری از عروس و دامادها با دیدن فیلم‌های انگلیسی، علاقه‌مند به سوار شدن در ماشین‌های سلطنتی شده باشند. گفتنی است که چنین ماشین‌های در ایران به ندرت یافت می‌شوند. اما، برخی از سایت‌ های اجاره ماشین عروس با داشتن بودجه‌های هنگفت اقدام به خرید برخی از نمونه‌های کلاسیک آن کرده‌اند.

مدارک لازم برای کرایه ماشین عروس

شاید عجیب به نظر برسد، اما برای رنت کردن ماشین عروس نیازی به ارائه مدرک خاصی نیست. تنها کافیست یک چک ضمانت به همراه رسید پرداخت اجاره یک شب ماشین عروس را به مالک خودرو ارائه دهید. از مهمترین مدارک قابل ارائه برای اجاره ماشین عروس عبارت‌اند از:

  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش کل خودرو
  • کارت شناسایی معتبر

علاوه بر مدارک لازم فوق برای اجاره خودرو حداقل یکی از موارد ذیل جهت ضمانت مورد نیاز است:

  • ۵ درصد مبلغ خودرو بعنوان ودیعه نقدی یا دپوزیت (Deposit)
  • به امانت گذاشتن طلا یا سکه یا ارزهای رایج به ارزش ۱۰ درصد مبلغ خودرو
  • سند ملکی بنام شخص اجاره گیرنده
  • به امانت گذاشتن خودروی شخصی به همراه سند در پارکینگ شرکت

اگر می‌خواهید خیالتان از بابت امنیت ماشین عروس اجاره ای راحت باشد، بهتر است ماشین عروس با راننده را انتخاب کنید. این گونه شما دیگر در قبال آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی به ماشین مسئولیتی برعهده ندارید.

چرا بهتر است برای عروس ماشین عروس اجاره کنیم؟

آیا امکان تزئین ماشین عروس اجاره ای وجود دارد؟

بله! تمامی ماشین عروس های کرایه ای پیش از انتخاب شما تزئین و گل آرایی می‌شوند. جالب است بدانید، شما حتی قادر خواهید بود ماشین عروس مربوطه را به سلیقه خودتان تزئین و گل آرایی کنید. البته، این ویژگی شامل هزینه جداگانه می‌شود که قبل از انتخاب باید به آن توجه داشته باشید.

گل آرایی ماشین عروس اجاره ای تماما توسط افراد حرفه‌ای در چنین سایت‌هایی انجام خواهد شد. بنابراین، از بابت زیبایی ماشین عروس مربوطه خیالتان راحت باشد.

سخن پایانی

اجاره ماشین عروس یکی از شیوه‌های مقرون به صرفه برای برگزاری جشن عروسی شما خواهد بود. همانطور که می‌دانید برگزاری جشن عروسی شامل هزینه‌های زیادی خواهد شد. اما، شما به راحتی با کمی برنامه‌ریزی و مدریت به راحتی می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه‌ها، بهترین جشن را برگزار کنید. توجه داشته باشید که هنگام کرایه ماشین عروس ، حتما یک راننده نیز از همان شرکت استخدام کنید تا از بابت خسارت‌های احتمالی خیالتان آسوده باشد.  

کد خبر 657588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 1
    کار احمقانه احمقانه تر این مطلب و وقتی که برای آن گذاشته شده
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 1
    مردم شام شب ندارند بیان ماشین با راننده استخدام کنند اینم یکی دیگه از اسراف کاری های پولدارا. جوونا موقعیت ازدواج داشته باشند همون پراید باباشونو گل می زنند و خونه ی بخت شون می رن
  • خادمیان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 1
    من اگه پول داشتم، ازدواج میکردم بعد عروس را با اسنپ می‌بردم.