سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

گروه حوادث: 3 سرنشین یک خودروی پیکان که لحظات نفسگیری را با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند با تلاش ماموران آتش نشانی از عمق 220 متری دره وردیج نجات یافتند

این حادثه عصر روز دوشنبه و زمانی رخ داد که 3 جوان سوار بر خودروی پیکان برای تفریح به روستای وردیج در شمال غرب تهران رفته بودند.

زمانی که خودروی آنها در حال عبور از جاده این روستا بود، ناگهان خودرو از جاده اصلی منحرف شد و  به عمق 220 متری دره سقوط کرد.

در حالی که راننده پیکان قبل از سقوط به دره توانسته بود از داخل خودرو به بیرون بپرد، با آتش‌نشانی تماس گرفت و ماجرا را به ماموران اطلاع داد.

دقایقی بعد ماموران عملیات منطقه 4 آتش نشانی تهران عازم محل حادثه شدند و با مشاهده خودروی پیکان که پس از سقوط در عمق 220 متری دره‌، گیر افتاده  و هرلحظه امکان سقوط دوباره آن وجود داشت، عملیات نجات را آغاز کردند.

آتش‌نشانان پس از 3 ساعت و نیم عملیات نفسگیر و پرخطر خود را به این خودرو رساندند و موفق شدند 2 سرنشین دیگر پیکان را که مجروح شده و داخل خودرو گیر افتاده بودند، نجات دهند.

 َسید تقی رضوانی- مدیر منطقه 4 ایستگاه آتش نشانی-  با اعلام این خبر به   پایگاه خبری 125 گفت: این سومین حادثه سال جاری است که در این محدوده اتفاق افتاده است.

کد خبر 65823

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز