مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به پیگیری انتظامی موضوع سرقت تجهیزات شهری توسط پلیس، از ورود و پیگیری استانداری تهران پس از تکمیل گزارش‌ها درباره این موضوع خبر داد.

سرقت قطعات پل درتهران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن نایبی درباره سرقت تجهیزات شهری همچون پیچ تیرهای چراغ برق بزرگراه ها گفت: گزارش‌های موضوع سرقت تجهیزات شهری اخیرا و به تازگی رسیده است و بر همین اساس مسئله در مجموعه انتظامی و توسط دوستان ناجا درحال پیگیری است و به محض تکمیل گزارش ها استانداری تهران برای پیگیری به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

او درباره افزایش این گونه از سرقت‌ها و لزوم اتخاذ راهکار اجرایی برای کاهش آنها از سوی استانداری تهران توضیح داد: حتما و پس از تکمیل راهکارهای اجرایی بررسی خواهد شد. فرمانداران در شهرستان‌های مختلف باید بررسی موضوع سرقت تجهیزات شهری را در دستور کار خود قرار دهند و برای این مسئله راهکار موثر اجرایی بگیرند.

استاندار تهران افزود: از سوی دیگر این موضوع در جلسات مرتبط انتظامی و جلسات شورای تامین مطرح و بررسی و پیگیری خواهد شد و نتایج آن نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، اخیرا اخباری درباره سرقت تجهیزات شهری از جمله سرقت پیچ‌ پایه‌های تیر چراغ برق در بزرگراه آزادگان و سقوط تیرهای برق  و سرقت تجهیزات پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد منتشر شد که با واکنش اعضای شورای شهر تهران و تذکر  برای حل این مشکل همراه بود و پلیس نیز اعلام کرد که سارقان دستگیر شده اند.

کد خبر 658846

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha