رسانه پرتغالی به عملکرد ستاره ایرانی پورتو واکنش جالبی نشان داد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهاجم و ستاره ملی‌پوش ایران با درخشش یکشنبه شب خود در پیروزی سخت پورتو مقابل موریرنسه در هفته بیست‌وسوم لیگ پرتغال با اینکه موفق به گلزنی نشد اما با پاس گل سه امتیازی خود نوار صدرنشینی‌ پورتو را حفظ کرد و بهترین بازیکن زمین شد. مهدی طارمی با عملکرد خوب خود در بازی مقابل موریرنسه مورد تمجید رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت و بسیاری به جای پرداختن به گلزن بازی از مهاجم ایرانی صحبت کردند.

سایت معروف noticiasaominuto در گزارش خود برای بازی پورتو و موریرنسه از درخشش طارمی حرف زد و مدعی شد که پیروزی پورتو با کمک ستاره ایرانی بدست آمد و به شکلی مهدی راهِ برد را به کونسیسائو نشان داد.

این رسانه پرتغالی نوشت: درست است که اوانیلسون گل پورتو را به ثمر رساند ولی مهدی طارمی بود که گل را ساخت و توپ را به یک موقعیت گل بدل کرد. مهاجم ایرانی بهترین بازیکن پورتو بود و بیشترین خطر را برای حریف ایجاد کرد. او البته یک موقعیت خوب گلزنی نیز در نیمه دوم داشت ولی دروازه‌بان حریف نگذاشت نام او به عنوان گلزن ثبت شود. او بازیسازی می‌کند، شاید زیاد گل نزند ولی بسیار در خط تهاجمی پورتو خطرناک خواهد بود.

عکس | واکنش جالب رسانه پرتغالی به عملکرد طارمی | مهم نیست ستاره ایرانی زیاد گل بزند!

کد خبر 658989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha