محمود احمدی‌نژاد طی سال‌های اخیر بارها ادعاهای عجیبی مطرح کرده است که هیچ‌ وقت تحقق نیافته است. ظهور امام زمان،‌ جنگ، ترور و ... همه از ادعاهایی بوده است که در سال‌های اخیر از سوی وی مطرح شده است.

احمدی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، فارس نوشت:

محمود احمدی‌نژاد ۷ بهمن ۱۴۰۰ در اظهاراتی مدعی شد که آمریکا و روسیه بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند.

احمدی نژاد گفت: «من اطلاع دقیق دارم که روسیه با آمریکا روی اوکراین و ایران با هم تاخت زدند. [آمریکا] اجازه بدهد که [روسیه] برود اوکراین رو بزند و این هم  [منظور روسیه] اجازه بدهد که [آمریکایی‌ها] بیایند سمت ایران».

البته چنین اظهاراتی از احمدی‌نژاد پیشتر نیز سابقه داشته است. تحلیل‌هایی که تاریخ هم نشان داده است چندان ربطی به واقعیت ندارد. به چند مورد از این تحلیل‌ها که بیشتر به یک پیش‌گویی شبیه است دقت کنید:

۱۰ دی ۱۳۹۹ ؛ وقوع یک جنگ مخرّب در منطقه قریب الوقوع است

محمود احمدی نژاد دی ماه ۱۳۹۹ مدعی یک جنگ حتمی است. وی در نامه‌ای به روحانی رئیس جمهور وقت ایران و سران کشورهای منطقه مدعی شد: «از مجموع تحوّلات، موضع‌گیری‌ها و اخبار منتشره در رسانه‌های مختلف جهان چنین استنباط می‌شود که وقوع یک جنگ مخرّب جدید در منطقه حسّاس خاورمیانه و خلیج‌فارس برنامه‌ریزی شده و در مسیر اجرای قریب‌الوقوع قرار گرفته است».

وی در ادامه نوشت که بر همه مقامات و مسئولین فرض است که با اتّخاذ تدابیر لازم و عاجل از وقوع جنگ جلوگیری نمایند.

طبق اعلام پایگاه خبری وابسته به رئیس جمهور اسبق، سران کشورهای ترکیه، عربستان سعودی، کویت، قطر، بحرین، امارات متحده عربی، عمان و نخست‌وزیران عراق و پاکستان مخاطب این نامه قرار گرفتند. 

احمدی‌نژاد و پیش‌گویی‌هایش | معامله روسیه و آمریکا بر سر اوکراین و ایران | زلزله تهران و خرید جزیره توسط مسئولین برای فرار از ایران
انتشار نامه از سوی پایگاه خبری وابسته به رئیس جمهور اسبق ایران

۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ؛ خرید جزیره از سوی مسئولین برای فرار از ایران

اغلب اطلاعاتی که احمدی‌نژاد مدعی آنها می‌شود هیچ وقت اثبات نشد. برای مثال محمود احمدی‌نژاد طی نشستی در روزهای منتهی به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «ما می خواهیم از ملت اجازه بگیریم؛ ۲۰۰ـ ۳۰۰ نفر هستند که پدر ملت را درآورده‌اند. این ۲۰۰ـ ۳۰۰ نفر را یک جا ببریم و بگوییم ماهی صد میلیون، دویست میلیون، سیصد میلیون حتی یک میلیارد می دهیم ولی شما را به خدا دیگر کاری به ملت نداشته باشید، بروید دنبال کارتان! خسارت آن کمتر است، بروید!»

وی در اظهاراتی بی‌پایه و سند ادامه داد: «حالا من در آینده خواهم گفت که بعضی از اینها پول ها را برده اند، حتی جزیره خریده‌اند که یک زمانی اگر خشم ملت بالا آمد، فرار کنند. نمی‌دانند که اگر خشم ملت بجوشد، در آن جزیره هم آرامش نخواهند داشت.» 

۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ؛ به آیت‌الله رئیسی می‌گویند نیا!

محمود احمدی نژاد در نشستی با موضوع  انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «گروه مقابل یک برنامه یا پازل برای کشور دارد. یک قطعه اصلی آن پازل، فرد خاصی است که می خواهند او را به هر قیمت از صندوق بیرون بیاورند، ولو آنکه مردم ده بار هم به او رای نداده باشند!»

وی در ادامه گفت: «به شما بگویم که اینها همه را به جز نفرات خودشان کنار خواهند گذاشت. به بعضی‌ها هم گفته‌اند نیایند. به نظرم می‌رسد که به آیت الله رئیسی هم خواهند گفت نیاید. ممکن است آقای رئیسی فردا بگوید که من کاندیدا نیستم. می دانیم موضوع چیست! افراد را کنار می گذارند تا آن فرد خاص رای بیاورد.»

۱ اسفند ۱۴۰۰ ؛ برنامه ترور از سوی باند فاسد امنیتی 

برخی ادعاهای احمدی‌نژاد از حالت پیش‌گویی نیز عبور کرد و بوی توهم نیز به خود گرفته است. احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای به تاریخ یک اسفند مدعی شد: «من اطلاع دارم که باند فاسد امنیتی و برخی جریان ها دنبال این کار (ترور) هستند. آنها کسانی هستند که در حوزه اندیشه و مدیریت کم می آورند، نمی توانند جامعه را اداره کنند و با حذف و زورگویی و اعمال قدرت، می خواهند نظرات خودشان را جلو ببرند.»

وی اینگونه ادامه داد: «البته من بارها گفته ام که آنها در وهم خودشان هستند ... تردید ندارم که خیلی زود شرایط را به نفع خودش تغییر خواهد داد ... می خواهند بیایند ترور یا حصر کنند! از این حرف ها هم دارند می زنند. بیایند حصر کنند!»

این اولین باری نبود که احمدی‌نژاد چنین ادعایی را مطرح می‌کرد. او در اسفند سال ۹۹ نیز از برنامه ترور خود گفت: « خودشان -من را- می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!»

احمدی‌نژاد و پیش‌گویی‌هایش | معامله روسیه و آمریکا بر سر اوکراین و ایران | زلزله تهران و خرید جزیره توسط مسئولین برای فرار از ایران
انتشار خبر از سوی پایگاه خبری وابسته به خود احمدی‌نژاد

۱۳۸۹ ؛ احمدی‌نژاد: زلزله تهران به زودی و حتمی است؛ مردم توبه کنند

احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری نیز گاهی چنین اظهاراتی را طرح می‌کرد. به عنوان نمونه اوایل سال ۱۳۸۹ بود که احمدی‌نژاد مدعی شد که از یک عالِم شنیده است که زلزله در تهران حتمی است و مردم باید هرچه زودتر توبه کنند.

همان زمان این ادعا باعث شد بسیاری از افرادی که با عالمان بزرگ تهران در ارتباط بودند همین سوال را از آنها بپرسند که اغلب آنها این ادعا را رد کردند.

۱۳۹۲ ؛ احمدی‌نژاد: امام زمان تا ۴ سال دیگر ظهور می‌کند

شهریور سال ۱۳۹۲ بود که احمدی‌نژاد در یکی از مساجد محله نارمک تهران یک سخنرانی کرد. در این سخنرانی تلاش کرد هیچ حرف سیاسی مطرح نشود اما یک حرف پر حاشیه زد که همه رسانه‌ها اینگونه تیتر زدند: احمدی‌نژاد مدعی شد امام زمان تا ۴ سال دیگر ظهور می‌کند!

احمدی‌نژاد و پیش‌گویی‌هایش | معامله روسیه و آمریکا بر سر اوکراین و ایران | زلزله تهران و خرید جزیره توسط مسئولین برای فرار از ایران

احمدی‌نژاد اغلب مدعی است که «خبر دقیق» دارد یا می‌گوید « اسنادش را منتشر می‌کنیم» و ... در حالی که اغلب ادعاهایی که از سوی وی مطرح شده و گاهی باعث ایجاد شوک در افکار عمومی شده است هیچ‌گاه تحقق پیدا نکرده است. 

ادعای ظهور، زلزله، جنگ، ترور و ... مواردی بود که احمدی‌نژاد به واسطه آنها تلاش کرده است همیشه در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شود. تقلا برای دیده شدن و بر هم ریختن افکار عمومی به واسطه همین ماجرا طی سالهای اخیر به ویژگی ثابت این سیاستمدار سابق کشورمان بدل شده است. آنچه او تلاش می‌کند از مخاطبش حذف کند تا دیده شود همین عقلانیت و منطق است که اگر کسی با چنین ابزاری با ادعاهای عجیب او مواجه شود هیچ‌وقت این ادعاها محلی از اعراب پیدا نمی‌کند.

کد خبر 660579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • جعفر IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    اقای دکتر احمدی نژاد به مراتب خیلی راستگوتر ودرست کارتر از ریس جمهورهای دیگر بود واین حقیقتی است که از کف جامعه واقشار مظلوم جامعه شنیده میشود .یارانه گاز کشی روستاهای بالای ۲۰۰خانوار مسکن مهر وسهام عدالت و...اگر مسلمان هستید شهادت بدهید
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      56 33
      درود بر احمدی نژاد حامی مظلومین
    • مسعود TR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      29 49
      دوست عزیز احتمالا شما هم مانند احمدی نژاد متوجه موضوع نشده اید، در متن خبر، صحبت حرف راست یا دروغ زدن نیست، اگر انشاا... متن خبر را چند بار دقیق مطالعه بفرمائید متوجه خواهید شد که بحث بر سر پیش بینی های آبکی و غیرکارشناسانه احمدی نژاد هستش که الان این بلای اقتصادی را بر سر مردم ایران آورده. دوست عزیز، هر کسی را بهر کاری ساخته اند. احمدی نژاد این کاره نیست.
    • رحمان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      33 61
      خودشم جزو مسئولین بوده باید اول از همه فرار کنه بره تو اون جزیره که وسط جزیرم کوه آتشفشانه
    • امیر GB ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      29 28
      آقا جعفر کاری به آقای احمدی نژاد نداریم و کاری به این مسئله هم نداریم که اکثر روستاهای ما زیر ۲۰۰ خانوار هستند. اما باید به حال ملتی گریست که دو دوره به این فرد رای داد.
    • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      11 0
      واقعا به داد مظلومین رسید واقعا برای فقرا سرپناه درست کرد مگر کسی کور باشد که نبیند اگر پیشگوای کرده اشتباه شده فقط پیشگوای بوده قول که نداده بعد بزنه زیر هر قولی
  • بلیلایلای IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    49 34
    درود بر احمدی نژاد
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      15 20
      سلام اخه چی میدونی میگی دورد
  • ali IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    33 24
    این وعده خداست که به بتدگان درستش داده که تو از بابت دشمنانت نگران نباش من کاری می کنم تا خود دشمنانت با هزینه خودشون برای پیشرفت تو تبلیغ کنند.دم احمدینژاد گرم همیشه و هر لحظه به نظر خودتون دارید هزینه می کنید تا خرابش کنید تا از چشم مردم باندازیدش لحظه به لحظه بر عکس شده .
  • نباتی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    47 25
    من نمیدونم این آقا چه شخصیتی دارند فقط دوره ایی که ایشون رئیس جمهور بودن به مردم مستضعف وتنگدست خدمت کردند خاطره خوب در ذهن خیییلی از مردم از خودشون به جا گذاشتن اصل عملکرد است وگر نه حرف و حدیث زیاده .....
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      32 19
      من پالایشگاه اراک بودم که آقای احمدی نژاد بازدید اومدند ؛ خدا شاهد است با مینی بوس رفت داخل سایت ؛ کارگرا که جمع شده بودند پیاده شد رفت بین کارگرا بدون هیچ ترس ونگرانی ؛ با کارگرا صحبت کرد و ... خیلی راحت ؛ انگار از جنس همین مردمه . شما یه مسئول بیارین در این کشور که بدون هزار تا محافظ و دبدبه و کبکبه بره داخل مردم . اینکه خیلی ها خوردند و بردند و به اسم احمدی نژاد تمام شد درست اما احمدی نژاد بی نظیره
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      چرا هموطنان عزیزم چرا مثل کبک سرمون کرده ايم زیر ف نمیخوایم واقعیت راببینید احمدی نژاد هرچی گفته‌ درست تخصیص داده ازاین بیشتر پيش آمده اگر حواستان به هموطنان باشه متوجه می‌شوید خواهشا دوروره خودتان رو يه نگاه کوچیک به افکندند باید واردم دم شوید تا عمو انسانيت وگرنه من سوار تو پیاده چه فایده ؟ سیرازگرسنه خبر ندارد سوارازپیاده متاسفانه )
  • یک معلم IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    29 46
    آمریکا جرات حمله ندارد...ایران اکراین نیست...8 سال با همه اینها دست خالی جنگیده...معلومه خدا خواست احمدی نژاد از سیاست حذف شود اوی راشوستشودادند ...حالا بگم ایشان بادید انگشت نمای اسگلی محو میشود...
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 6
      روزگار همیشه یکسان نیست. روزهای سلامت و روزهای بیماری و توهم. توهم و قدرت خیال پردازی به این امید که شاید توهمات به واقعیت بپیوندد.
    • GB ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 0
      جرات حمله ندارد که شوخی است. اما برای چه حمله کند؟
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    18 63
    چرندیات احمدی نژاد پایان پذیر نیست احمدی نژاد یک بیماری توهم زا گرفته که بیماری او درمان پذیر ظاهرا نیست احمدی نژاد ومتوهمان چپ طرفدار اوکراین هر دو در هاله ای از ظلمت قرتر گرفته اند واین هاله با چشم قابل رویت نیت ولی با عقل قابل درک هست هاله ای که مخالفان احمدی نژاد برای او سوژه کرده بودن حالا گریبان خود غربگراها رو اینبار در اوکراین گرفته انها دور زلینسکی هاله نور را میبینند بنابراین درخواست دفاع از او را دارند
  • ایرانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    73 9
    کاری به احمدی نژاد ندارم، اما شما صاحبان رسانه و جراید، بقدری مهارت دارید که اگر قرار باشه روز رو شب کنید و ماست رو سفید، از هیچ تلاشی دریغ نخواهید کرد، مثل همین مناقشه روسیه و اوکراین، چنان توجیهی کردید که گویا روسیه مظلوم و مورد ستم قرار گرفته و ریختن خون اوکراین و دولتشون از واجباته...ماشاالله به اینهمه پشتکار
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      46 6
      حرف دل میلیونها ایرانی.دمت گرم.
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      1 0
      دمت گرم گل گفتی کاری به احمدی نژادندارم این رسانه ای هامهارت خاصی دروارونه نشان دادن حقایق دارن درقضیه افغانستان طوری صحبت کردندکه انگارطالبان فرشته نجات افغانستان هستند درحالیکه دراین مدت کوتاه افغانستان رابه گندکشیدند
  • بهروز IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    38 13
    احتمالا هم یه عده برای اینکه پیش بینی وحرف های دکتر درست ازآب درنیاد تلاش بسیارمیکنن که نشه 😃
  • محمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    44 15
    احمدی نژاد نشان داد از همه ریئس جمهورهایی که تا الان سر کار امده اند بیشتر بفکر ملت بوده و مردمی تر و شجاع تر و راستگوتر بوده . واین خزعبلات از ارزش او بین مردم کم نمی کند. و تخریب او نشان از ترس دشمنانش دارد.
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    45 16
    هوش بالای احمدی نژاد ،شگفت انگیزهست
  • ناشناس IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    27 7
    کتاب پیشگویی شاه نعمت الله ولی درباره اینده جهان پیشگویی کرده چه خواهدشد
  • رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    26 8
    فعلا که تا اینجای کارنقدا درست بوده پیشگوییشون...
  • US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    19 1
    خدا عاقبت را بخیر کند
  • محمود IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    28 10
    درود بر احمدی نژاد
  • مهدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    9 38
    آقای احمدی نژاد رج گفته اما کج، احتمال جنگ هست اما نه اینکه روسیه و آمریکا ساخت و تاخت کرده باشند بلکه رو این جهت که آمریکا جهت گرفتن انتقام از روسیه بخواهد به ایران حمله بکنه حمله هم منتفی است به خاطر تدبیر و درایت های مقام معظم رهبری زیرا او بلد است چطور راه جنگ با آمریکا را ببندد.
  • جانبازايراني دوران جنگ IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    25 13
    غلام همت آن نازنينم كه كارخير بي روي و رياء كرد ! درودبردكتراحمدي نژاد كه درزمان رياست جمهوريش خدمات ارزنده اي به مردم مستضف كرد آن هم بدون هيچ چشمداشتي.!
    • هاشمی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 5
      فعلا که یه مال مفت شما دارید میخورید و پاچه خاری میکنید اگر امریکا حمله نکند به خاطر فرزندان ایران است نه این و ان
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    9 9
    این روزها هر انسان روشن ضمیر و باهوشی با بررسی تحولات می تواند حدس بزند حرکت و برنامه بعدی چیست اما این حدس ها و پندارهای بشری عادی و پیشگویی نیست حس ششم انسان ها گاهی خطر را و مرگ را پیش از وقوع احساس می کند این حس در حیوانات به شکل دیگری نیز وجود دارد و هر چه انسان به بلوغ فکری و علمی بیشتری برسد بهتر می تواند حدس بزند اما هیچ چیز صد درصد نیست شما اعلام می کنید چه خواهد شد خوب عده ایی هم می فهمند تاکتیک ها و قواعد بازی را تغییر می دهند تا نتیجه عکس بیرون آید یعنی عملا شما را سنگ روی یخ می کنند پس این حرف ها جوگیر شدن بر اساس اطلاعات ناقص و ژورنالیستی معقول نیست اما با توجه به شرایط می شود حدس زد که چه خواهد شد ولی بیانش حکمت آن را از بین می برد و انسان نباید عمق فکرش را برای دوست و دشمن هویدا کند تا به راحتی او را از لحاظ روحی ترور نمایند و برچسب بی عقلی بزنند!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    20 10
    تا حالا هرچه گفته درست درامده است احمدی نژاد در دل ما است
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 11
      همه چیش؟
  • دوربین IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    25 5
    یه سری حرفاش راسته.....
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    17 8
    درود خدا بر حامی محرومان،درود خدا بر پاکترین فرد سیاسی ایران،به ولاه دوره آقای احمدی نژاد دوره آرامش خانواده من کارگر بود توی این ۴۰سال که میگذره از انقلاب
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    17 28
    تمام بدبختی مردم ایران از زمان احمدی نژاد شروع شد . از زمانی که قطعنامه را کاغذ پاره خواند و گمشدن دکل نفتی و بقیه کارهای احمقانه و ندانم کاریهای دیگر که باعث آبرو ریزی و شرمندگی مردم ایران در جهان شد و الان یک سری یارانه بگیر دارند از او حمایت میکنند
  • بازنشسته فرهنگی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    16 13
    احمدی درمیدان عمل خودرا نشان داده ومردم قدرشناس لیست اعضای اردوگاه فتنه را درذهن هوشمند خود دارند . درود بر احمدی نژاد .
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      2 0
      نه که خودتون یارانه نمیگیرید
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    16 27
    آقای احمدی نژاد تو گندی که با یارانه به ایران زدی هنوز با هیچ سیاستی و ...پاک نشده و به این سادگی پاک نخواهد شد رانتهایی با مسکن مهر سرپا کردی هیچ دولتی نتونسته بود و..... بهتر بود در مورد اینها هم پیشگویی داشتی تا یه ملت به فلاکت نیافتد اگر چیزی بود که تو آینده بگی دو بار رد صلاحیت شده .شک ندارم هر چی بود میگفتی بس کن برو .... تا حداقل آراامش مونو هم نگیر
    • سعیدی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      49 2
      برادر عزیز از چیزی خبر نداری لطفا نظرنده،،بنده مهندس عمران هستم و توی چندتا پروژه دوره این آقا بودم توی لرستان ،میومد پروژه رو میدید میگفت چقدهزینه برمیداره میگفتیم مثلا ۱۰میلیارد ،میگفت بفرمایین اینم ۱۰میلیارد خدمت شما،بازدید بعدی که فلان تاریخ میام اگه کار آماده نباشه حکم مهندسیتون باطل میکنم ،الان دوستان میدونن اصلا حساب کتابی توی کار نیست رسیدگی نیست هرج و مرج شده و به نفع کسانیکه این نونا از گلوشون پایین میره
  • محمد IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    12 9
    با سلام البته درست است که آقای احمدی نژاد آدم قابل اعتماد و اتکایی نیست ولی تاریخ نشان داده بالاخص در دوره صفویان و قاجاریان،هیچ کدام از کشورهای اروپایی ،غربی ،شرقی ،روسیه و حتی کشورهای همسایه قابل اعتماد نیستند!چون اگر تاریخ را مطالعه بفرمایید در طول تاریخ بیشترین ضربه را از انگلیس،آمریکا،فرانسه،آلمان،روسیه خورده ایم،روسیه حتی با وجود اینکه سیستم پدافندی ای ۳۰۰ یک سیستم پدافندی و خارج از برنامه تحریمها است ولی از سال ۲۰۰۸ ما را بازی داد تا سال۲۰۱۶،و در آخر سر هم وقتی در دادگاه لاهه محکوم شد حاضر به واگذاری و تحویل سامانه پدافندی شد،شاید هم وقتی مطمئن شد اسراییل جنگنده های اف ۳۵ را از آمریکا تحویل گرفت به ما تحویل داد،به عقیده من باید رو پای خودمان بایستیم هیچ کشوری قابل اتکا نیست در این آشفته بازار
  • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    25 3
    یادمان نرود که بزرگترین حامی صدام و صربستان همین روسیه بود
  • مسعود TR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    10 24
    محمود احمدی‌نژاد طی سال‌های اخیر بارها ادعاهای عجیبی مطرح کرده است که هیچ‌ وقت تحقق نیافته است. آقا شما از یک آدم دیوانه و مالیخولیائی که کلا در فضا سیر میکند، چه انتظاری دارید. این آقا در امور مملکت داری کشور خودمان نمیتوانست پیش بینی کند، آن موقع شما انتظار دارید که در مورد جهان پیش بینی های درست داشته باشد. ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 8
    چرا، سابستو خراب نکن
    • احمدنژاد IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      19 0
      در میان شاعران شیدا شدی شاعران رفتند و تو پیدا شدی اقای دکتر هرچه بوده و باشند و هستند پایدار از همه دولت مردای قبل و بعدش صادقتر و دلسوزتر بوده و هستش عشقم احمدی نژاد عزیزم قبونش بشیم همه فقیر فقرا 😋😋😋😋😋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    25 1
    احمدی نژاد هر هم بگه خرید جزیره توسط مسئولین را درست گفته ؛ لازم نیست که وسط اقیانوس آرام پسر فلان مسئول پرچمی وسط جزیره بزنه که اسم پدرش روش باشه ؛ همین پول هایی که بردند و در استرالیا ؛ کاناراد ؛ انگلیس ؛ ترکیه و... از ساخت و ساز گرفته تا شرکت و خرید ملک همون جزیره است که احمدی نژاد می گه و همه می دونن . اینکه کسی کاری نمی تونه بکنه یا نمی خواد بکنه یه بحث دیگه است . !
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    32 7
    اشتباه احمدی نژاد طرح موضوع امام زمان بود والا تمام این حرفهائی که شما اسمش را پیشگوئی می زارید همش درست است آقای هاشمی رفسنجانی در ایتالیا جزیره خریده اند برای روز مبادا، که از نزدیک رویت شده این کجاش دروغه ،ایشان 3ماه سرپرست وزارت اطلاعات بود وازخیلی چیزها خبر داره وبخاطر همین نمی توانند تحملش کنند خدماتش هم از بقیه رواسای جمهور انصافا" بیشتر بوده
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    26 8
    سایت محترم احمدی نژاد خراب شدنی نیست و در دل مردم جای دارد شما سایت محترم توهم زدید؟
  • حسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    26 23
    سلام آقای احمدی نژاد جزو شایسته ترین های جامعه ماست حیف نیست این حرف های بی ارزش درباره این شخص زده میشه ۸سال خدمت شبانه روزی باجان ودل ونیروهای خستگی ناپذیرداشته اند درد دشمن خیلی اذیتش کرده ما هرگز ستیزیش بامریکا واسرائیل را فراموش نمی کنیم ما با پیروی ازولایت فقیه قدردان زحمات اینچنین نیروهای مخلص هستیم
    • حسن IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      7 0
      شیر مادرت حلالت دمت گرم ،خوب گفتی ما با پیروی از ولایت فقیه قدردانش هستیم ،احسنت بر شما خدا حفظتون کنه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    20 29
    شغل جدید آقای احمدی نژاد رمالی است؟ 20 سال عمرمونو گرفت هیچی ازش ندیدیم
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    6 41
    این همونی که به مردم میگفت خس و خاشاک ، این از حافظه ملت هیچگاه پاک نخواهد شد ، معضلاتی که برای کشور و ملت درست کرد رو یادش رفته ، حالا هم حس میکنه یه مغز متفکره هر جا میشینه از خودش نظریه در میکنه .
  • رحیم IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    10 27
    دلش برای خانه پاستور خیلی تنگ شده. نوستالژی پاستور. مقام اگر ماندنی بود به تو نمیرسید.
  • حسن IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    4 23
    بابا احمدی حرف مف زیاد میزنه هشت سال ریس جمهور بود چکار کرد بجز این که گرانی اورد کسی که توی شهرداری جارو میزد چه انتظاری داری
  • فریدون IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    13 12
    دورود براحمدی نژاد
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 7
      احمدی نژاد امروز را به خاطر فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب سر سوزنی قبول ندارم،اما آقای عزیز یا اون موقع کر و کور بودی و یااینکه خود را به کری و کوری زدی و داری جناحی نظر می دی!در دوره احمدی نژاد هم بیشترین خدمت به ملت به خصوص قشر مستضعف شد و هم اقتدار و عزت مملکت حفظ شد. گرانی و بدبختی را دولت حسن بر این ملت مظلوم تحمیل کرد که شماها بهش دو دوره رای دادید و هشت سال کشور را برد به لبه پرگاه برد و نتیجه اش را هم امروز می بینیم .
  • پدرشرمنده اززندگی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    23 5
    انشالاک راست باشه ب حق اامام زمان امریکا بزنه از این بدبختیو دربدری رها بشیم مستاجرم با سه نفربخور ماهی دوملیون اجاره ک دوماهش عقب افتاده بدون کار مگه خدا ب امریکا کمک کنه اهونفرین ماهاروبشنوه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    19 4
    احمدی نژاد دوستت داریم و همیشه در قلب ما جا داری و این تبلیغات منفی نمی تونه ذره ای از محبوبیت شمار را در بین دلسوخته گان کم کنه
  • AU ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    25 41
    توهم ایشان که هر بار عوض میشود نتیجه عوض کردن محل پارک ایشان برای پیاده روی است .
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      1 0
      سلام نظر بنده اینه کلا طیف چپ تعادل فکری ندارن چون آنقدر از سفره انقلاب خوردن که مست شدن وحالا نمی دونن چیکار کنم یکی به نعل میزنم یکی به تخته
  • اصغر IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    79 30
    احمدی نژاد مگه نگفته بود روسیه به اوکراین حمله می کنه خوب درست گفته که باشید بقیه اش ببینید چی می شه من دارم بهش ایمان میارم
  • محمود IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    4 2
    سلام: ضعف آمریکا رادرحمایت از اوکراین رانباید به اسم معامله ماله کشی کرد.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 16
    واقعا محمود حرف نداره وقتی ایشون را می بینم یاد آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو میافتم. فقط یه تخته سیاه سه بعدی هم داشته باشه قضیه حله.
  • سحر US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    من از مخالفان احمدی نژاد هستم ولی بعضی,از,حرفهایی,اکه زده من قبول دارم اگر به مردم حق انتخاب می دادند و اینقدر به مردم زور نمی گفتند شکل امروز,ایران چنین نبود همیشه در سایه استبداد است که فقر بوجود می آید زندان ها از وجود آدمای.بیگناه و فقیر پر میشود همیشه در سایه استبداد است که منطق محو میشود و ستمگر ستمگر میشود خدا بدست فراموشی,سپرده میشود ورمان بینوایان ویکتور هوگو حقیقت محض امروز,ایران است
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 5
    لطفاً بگید احمدی‌نژاد پیش چه کسی بوتاکس میکنه؟ ممنون میشم.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 5
    باسلام هربلای سرکارگرایرانی آورد احمدی نژاد آورد بااين همه مسکن‌ مهر اقتصادایران رافلج کرد بایارانه بنزين وتمام اجناس رادست نیافتنی کرد بدون اینکه کسی صداش در بياد
  • منتظرانعکاس IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    5 0
    درزمان ریاست جمهوری کار کرد چشمش به امریکا نبود مثل حسن روحانی که داشت مملکت روببادفنا میداد.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 5
    در خصوص معامله امریکا و روسیه بر سر اکراین و ایران، من فکر می کنم امریکا با شهادت سردار سلیمانی در زمان اون سگ زرد کار خودش رو کرد و در مقابل احتمالاً قرار بر این بوده که اکراین به روسیه واگذار شود ولی با رفتن ترامپ و آمدن بایدن ،امریکاو اروپا زیر معامله زدند و همین موضوع هم باعث عصبانیت پوتین شده که دست به چنین انتقامی از غرب زده است . احتمالاً!!!
  • دوست IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    گناه داره🤗🤗 کارش نداشته باشید
  • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    6 0
    درود بردکتر احمدی نژاد..روزی مردم متوجه خواهندشد...دکتراحمدی نژاد...امیرکبیر بوده است..
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    4 0
    این ها همش بازی سیاست که من وشمارو سر کار بزارن وکار خودشون رو انجام بدن مگه ساکت کردن و یاحذف کردن دکتر احمدی نژاد برای این ها کاری داره این ها همش بازی سیاست ،عزیزان.
  • سیروس IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    5 0
    مرد عمل بود نترس شجاع وفادار به طبقه محروم تمام پیش بینی هایش خیلی به حقیقت نزدیک بااشکالات مختلف وتا حال تنها رئیس پر تلاش ومثبت ایران بوده آفرین باد
  • احمد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 1
    شجاعت این مرد از پاکی اش است نه مال اندوزی کرده از بیت المال نه جاسوسی کرده نه خانه و ویلا در اروپا خریده نه فرزندانش را برای تحصیل به خارج فرستاده نه مثل بقیه دوره خدمتش علیرغم آنهمه فشار داخلی وخارجی وقت کشی کرده نه مغرور بود که به مردم بی اعتنا باشه نه به رهبری بی اعتنایی کرد مثل حسن روحانی نه به وزیر و کارگزارانش کم کارش اغماض می کرد وبی محبا خلع می کرد . این مرد در عرصه سیاست ایران استثناء است و مردم هم دوستش دارند .
  • ناشناس IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    آقای احمدی نژاد هر به ایران حمله کند پشیمان می شود مطمئن باش.