ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهوری، در یک کنفرانس خبری، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود را به سخره گرفت و گفت که مردم این کشور به یک کمدین امید بسته‌اند.

رئیس جمهوری برزیل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، بولسونارو از محکوم کردن حمله  روسیه امتناع کرده و گفت برزیل در این درگیری «بی‌طرف» خواهد ماند. او برزیل و روسیه را عملاً کشورهای برادر خواند.

بولسونارو گفت: «ما طرفی را نخواهیم گرفت و به بی‌طرفی خود ادامه خواهیم داد. به هر چیزی که ممکن است کمک خواهیم کرد.» بخش بزرگی از جمعیت اوکراین روسی صحبت می‌کنند.

او گفت یکشنبه نیز با پوتین گفت‌وگویی دو ساعته داشته است، اما وزارت خارجه این کشور بعدا تصریح کرد که منظور او از این گفت‌وگو، سفرش به مسکو در اوایل ماه جاری میلادی بوده است.

ولودیمیر زلنسکی در مجموعه تلویزیونی طنز خادم ملت که در سال ۲۰۱۵ میلادی ساخته شد نقش رئیس‌جمهور تصادفی اوکراین را بازی کرد.

کد خبر 660615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    7 9
    راست گفته خوب مثل روحانی ما هستش که واقعا یک دلقک بود
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    14 3
    تو خودت مضحکه عالمی
    • Shahrokh IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      2 4
      لطفا جواب پیام بنده را چاپ کنید میشه بگی چرا اینقدر عصبانی هستی از دست رئیس جمهور برزیل نگر حرف بدی زده وقتی یک کمدین غربگرا که شده رئیس جمهور اوکراین و براحتی توسط آمریکای جنگ افروز و متحدین ناتویئش فریب میخوره و کشور و ملت خودش را بورطه نابودی میکشونه باید هم مورد سخره و انتقاد جهانیان قرار بگیره والان اظهار پشیمانی کردن که آمریکا مارا گول زد و تنهایمان گذاشت چه فایده ایی دارد
  • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    6 1
    آقایون،اینقدرازارباب پوتین دفاع نکنید
  • همتی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 5
    دمش گرم پوتین
  • Shahrokh IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 5
    واقعا رئیس جمهور احمق کمدین که گول آمریکای خبیث و متحدین اروپایی‌ که همیشه گوه خوره آمریکا بوده اند را خورد. بیچاره مردم ساده لوح اوکراین باید هزینه نسنجیده رئیس جمهور احمقشان را بخورند اینک آمریکا و متحدین اروپائیش اوکراین را گول زدن جهت عضویت در ناتوی ضعیف کش چه ارزشی داشت که کشور و ملت خودت را بدبخت وویران کنی واینکه هر چه بکاری همان را درو میکنی وقتی زلنسکی در بمباران ملت مظلوم فلسطین در جنگ غزه کشتار اسرائیلی ها حمایت و تایید کرد. را الان مزه بمباران را خواهی کشید که مزه ایی دارد. وبیماری ملت اوکراین اخص کودکان بی گناه و معصومی که می‌بایست تاوان انتخاب نادرست یک کمدین احمق که رئیس جمهور شده را بدهند
  • Shahrokh IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 3
    لطفا پیام‌ها را گزینشی انتخاب نکنید پیام بنده را چاپ کنید. تعجبم واقعا تعجبم از اینهمه سادگی بعض ملت ایران هموطنانی که بسادگی فریب ده ها شبکه ماهواره ایی از اینتر نشنال سعودی و بی بی سی و سی ان ان و صدای آمریکا ووووووو گرفته تا شبکه وهابی منوتو و بعض جراید.و رسانه های غربگرای داخلی و خارجی که ۲۴ ساعته روسیه راسیاه جلوه دهند و آمریکای بدهد فریبکار جنگ افروز را سفید وچنان القاء میکنند. آمریکا و چین و روسیه و ناحق هستند در صورتی که هر سه زیاده خواه و تمامیت خواه هستند و جنگ افروز اخص آمریکا که در این چندین دهه ۶۰ تا ۷۰ ساله گذشته ۹۹/۹۹ درصد جنگهای رخ داده را مسبب و بانی اش بوده و چه بسیار کشورها و روسای جمهوری که گول آمریکای لعین و خبیث را خوردند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    3 0
    همین مردک واکسن کرونا را بست و ۷۰۰ هزار نفر مردن بیگناه را راهی قبرستان کرد . بولسونارو از اوناست که هنوز حمله نکرده فرار می‌کنه .
  • پوتین مرد شماره یک جهان . IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 2
    پوتین مرد شماره یک جهان .چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 0
    خفه شو مردک دلقک قاتل. شیرین عقل یارو
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    کبوتر با کبوتر، باز با باز