مراسم انجمن بازیگران آمریکا (SAG awards) که سومین جایزه معتبر بعد از اسکار و گلدن‌گلوب محسوب می‌شود، ساعاتی پیش با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

تروی کوتسور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، در مراسم انجمن بازیگران آمریکا ۲۰۲۲ چند اتفاق تاریخی وجود داشت از جمله برنده شدن یک بازیگر ناشنوا برای اولین بار در تاریخ این جوایز. این تاریخ‌سازی مربوط به فیلم سینمایی «کودا» بود که برنده جایزه بهترین گروه بازیگران شد و همچنین تروی کوستور به عنوان اولین بازیگر ناشنوای تاریخ که جایزه انفرادی SAG را دریافت کرده است، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شناخته شد.

فیلم درام کودا درباره یک خانواده ناشنواست که سال گذشته به قیمت ۲۵ میلیون دلار از جشنواره فیلم ساندنس خریداری شد و همچنین نامزد سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شده است.

مارلی متلین، بازیگر ناشنوای این فیلم گفت: «این واقعیت را باید قبول کرد که ما بازیگران ناشنوا می‌توانیم مانند هر کس دیگری کار کنیم. ما مشتاقانه منتظر فرصت‌های بیشتری برای بازیگران ناشنوا هستیم.»

تروی کوتسور در رقابت با بن افلک، بردلی کوپر، جرد لتو و کُدی اسمیت‌مک‌فی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد و به عنوان اولین برنده ناشنوای جایزه SAG برای یک فرد، تاریخ‌سازی کرد.

کوتسور در سخنرانی خود هنگام دریافت این جایزه گفت: «بالاخره احساس می‌کنم بخشی از این خانواده‌ام. می‌دانم همه شما هنرمند هستید، و می‌دانم که همه شما می‌دانید یک بازیگر گرسنه بودن چگونه است. آن موقع در ماشینم می‌خوابیدم، پشت صحنه در رختکنم می‌خوابیدم، در خانه این و آن می‌خوابیدم و همه این سختی‌ها را داشتم. شما من رو درک می‌کنین، درسته؟ بنابراین از همه شما بسیار متشکرم.»

تروی کوتسو، رامیلیا جونز، اوگینو دربز، فردیا والش-پیلو، دنیل دورانت و مارلی متلین تیم بازیگران فیلم سینمایی «کودا» هستند که درباره دختری است که تنها عضو شنوای یک خانواده ناشنواست. 

کد خبر 660711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    فیلم خیلی قشنگ و باحال