همشهری آنلاین: ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد: مردم در برگزاری جشن عاطفه‌های امسال 27 میلیارد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این جشن هدیه کرده‌اند.

ستاد احسان و نیکوکاری تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها همه ساله همزمان با بازگشایی مدارس و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند به همت کمیته امداد امام خمینی ،سازمان صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود که میزان هدایای جمع آوری شده طی یک دهه افزون بر 200 میلیارد ریال بوده است.

این ستاد آثار عمیق اجتماعی و فرهنگی این سنت حسنه به ویژه در بین نسل جوان را از ویژگی‌های این حرکت معنوی و خداپسندانه برشمرده و می‌افزاید: صد درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

ستاد احسان و نیکوکاری تصریح کرده است: در طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان نیز بیش از 25 میلیارد ریال کمک حامیان به کودکان یتیم جمع آوری و با کمک 11 میلیارد ریالی هموطنان نوع دوست کشورمان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان نیازمند نیز فراهم شده است.

در روز قدس نیز 2 میلیارد و 600 میلیون ریال جهت کمک به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین از سوی ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور جمع آوری شده است.

کد خبر 66165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز