استقلال در شب رکوردزنی فرهاد مجیدی از سد گل گهر گذشت.

یامگا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم به مصاف رفتند که این دیدار در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد تا فرهاد مجیدی به رکورد ۲۱بازی بدون باخت در لیگ برتر برسد، رکوردی که تا قبل از این دیدار امیر قلعه‌نویی در زمان هدایت سپاهان در اختیار داشت. 

شاگردان امیر قلعه‌نویی نیمه نخست را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۷ ضربه فنی مرتضی تبریزی با فاصله کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه ۱۹ در یک رفت و برگشت روی اشتباه خانزاده و توپ‌گیری کوین یامگا آبی‌پوشان پایتخت صاحب موقعیت شدند، توپ به حسین‌زاده رسید و این بازیکن نیز رودی ژستد را درموقعیت گل قرار داد که مهاجم استقلال قدر این موقعیت را از دست داد.

بازی در ادامه پایاپای دنبال شد تا اواخر نیمه نخست و در دقیقه ۴۴ ارسال کرنر بازیکنان گل گهر به روی دروازه با برخورد توپ به دست محمد دانشگر همراه شد که بیژن حیدری یک خطای پنالتی به سود گل گهر اعلام کرد. سعید صادقی پشت این توپ ایستاد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

اما چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود که اینبار شاگردان مجیدی روی یک ضد حمله یامگا روی پاس فرار با تیزهوشی از خروج فروزان استفاده کرد و برای استقلال در دقیقه ۴۵ پنالتی گرفت، در نهایت خود این بازیکن ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا دو تیم با برتری استقلال به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان قلعه‌نویی برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کردند و در طرف دیگر آبی‌پوشان روی ضد حمله می‌توانستند به گل برسند که ژستد با بی‌دقتی موقعیت را از دست داد و چند دقیقه بعد آمانوف نیز از اشتباه فروزان استفاده نکرد تا استقلالی‌ها یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست بدهند.

در ادامه سعید صادقی که در نیمه نخست یک پنالتی را از دست داده بود با سانتر از سمت چپ توپ را در محوطه جریمه به مرتضی تبریزی رساند تا این مهاجم گل گهر با یک شوت غیرقایب مهار گل تساوی را به ثمر برساند.

پس از گل تساوی بازی همچنان هجومی ازسوی دو تیم دنبال می‌شد اما مدافعان دو تیم مانع موقعیت‌سازی حریف شدند تا اینکه در دقیقه آبی‌های پایتخت در دقیقه ۸5 صاحب یک پنالتی بحث برانگیز شد و یامگا موفق به زدن گل دوم استقلال و دبل در این مسابقه شد.

استقلال با این پیروزی با ۵۱ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد. 

کد خبر 662195
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 1
    تا امروز شک داشتم ولی دیگه باورم شد میخوان و باید استقلال امسال قهرمان بشه ...........راستی اقای مجیدی فکر نکن شما امتیاز جمع کردی تا الان واسه استقلال .همین دیشب یه نمونش داور و قلعه نوعی و اون سنگر بان گل گهر که همه دیدند چقدر واسه استقلال کار کرد تبانی کرد ...واز طرفی دیگه اقای منصوریان در نفت واستون امتیاز جمع کرد ....