وزارت دفاع اوکراین در آخرین به‌روز رسانی خود مدعی شده است که به دلیل نیاز فوری به تکمیل واحدهای تخلیه شده در منطقه جنوب شرقی روستوف، روس‌ها از اسرای جنگی اوکراینی می‌خواهند تا برای نیروهای روسیه بجنگند.

اوکراین

به گزارش همشهری آنالین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این گزارش می‌افزاید که به نظر می‌رسد، روسیه حتی کسانی را که تجربه نظامی ندارند نیز به خدمت می‌گیرد.

بی‌بی‌سی نتوانسته است این ادعاها را تأیید کند.

این سازمان افزود که پیام‌هایی در خصوص طرفداری از روسیه در مناطق تحت کنترل نیروهای این کشور در اوکراین در تلاش برای مذاکره با مردم محلی پخش می‌شود و از آنها می‌خواهد تا با روس‌ها همکاری کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است که در قلمرو شهر خرسون در جنوب اوکراین، نیروهای روسیه تلاش کرده‌اند تا یک منطقه تحت مدیریت پلیس راه‌اندازی کنند و سیستمی از فرماندهان را برای حفظ «نظم» در شهرک‌های تصرف‌شده ایجاد کنند.

کد خبر 663246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    1 1
    من معتقدم گرچه جنگ منفوراست و تمام کشته شدگان دوطرف انسان هستند ومایه تاسف بشریت اما موقعیتی عالی برای جبران همه مشکلات اقتصادی ما پیش آمده که باید بافروش گازونفت به اروپا بیشترین منافع ملی رابدست آوریم .بااینکار ذات واقعی روسیه هم مشخص خواهدشد .که دوست واقعی ما هست یا نه.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 1
      دوست عزیز دوستی فقط در قاموس اسلام و دین معنادارد وگرنه دوست واقعی در سیاست نعنا نداره و فقط منافع است وبس
  • ناشناس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 2
    سلام در حقیقت روسیه نیروهای مزدور کرفته هست در ضمن در دو هفته پیش روسیه دو فرمانده خود را در کشور اوکران از دست داده